Search
logonew2
Search
Close this search box.

بازیابی اطلاعات در نرم افزار حسابداری پرنس

در هنگام نیاز (آسیب دیدن و یا مفقود شدن و یا انتقال اطلاعات از سیستمی به سیستم دیگر)می توانید با مراجعه به گروه امکانات و کلیک بر روی بازیابی اطلاعات، اطلاعات قبلی خود را از روی فایل های پشتیبان بازیابی نمایید. در واقع از نسخه ای که قبلا پشتیبان تهیه کرده اید بایستی استفاده کنید تا کلیه اطلاعات شما به حالت قبل باز گردد.

 

 

  1. با کليک بر روي آیکون مشخص شده در تصویر، پنجره اي باز مي شود که از طريق آن مي توانيد يکي از فايل هاي پشتيبان را انتخاب نماييد.
  2. بر روی دکمه « بازیابی اطلاعات » کلیک کنید.
  3. چنانچه عملیات بازیابی اطلاعات موفقیت آمیز باشد، با پیغامی به کاربر اطلاع داده می شود.

 

 

توجه کنید که پس از بازیابی موفقیت آمیز، نرم افزار به صورت خودکار بسته می شود و بایستی مجددا نرم افزار را اجرا کنید.در هنگام تهیه کلیه فایل های پشتیبان، نحوه تهیه پشتیبان، ورژن نرم افزار، تاریخ و ساعت پشتیبان گیری ذخیره می شوند. در لیست ذیل می توانید لیست فایل های پشتیبان که هر کدام به گونه ای تهیه شده اند را مشاهده کنید. 

 

 

توجه: در هنگام بازیابی اطلاعات دقت کنید که مبادا اطلاعات اشتباه را بازگردانید. (توجه به این نکته ضروری است که بایستی فایل پشتیبانی که قصد بازگرداندن آن را دارید، با ورژن جاری نرم افزار شما یکسان باشد. در غیر اینصورت دیگر نمی توانید نرم افزار خود را اجرا کنید و بایستی برای حل کردن مشکل با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.)

 

نکته: قبل از بازیابی اطلاعات همواره به صورت خودکار از اطلاعات جاری شما پشتیبان تهیه می شود. در صورتی که در بازیابی اطلاعات اشتباه کردید و قصد داشتید به حالت قبلی بازگردید، به پوشه Backup در مسیر نصب نرم افزار مراجعه کنید و آخرین فایل پشتیبان که با نام BeforeRestore شروع شده است را بازگردانید.

 

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف