Search
logonew2
Search
Close this search box.

خرید و فروش انواع دوربین مدار بسته در اصفهان

عناوین مقاله

خرید و فروش انواع دوربین مداربسته در اصفهان

شرکت مهندسی پژواک سپاهان خرید و فروش انواع دوربین مداربسته در اصفهان

شرکت مهندسی پژواک سپاهان خرید و فروش انواع دوربین مداربسته در اصفهان

دوربین مداربسته یا CCTV (Closed-Circuit Television)، یکی از مهمترین تکنولوژی‌های استفاده شده در صنعت امنیتی است. این دوربین‌ها برای نظارت بر فضاهای عمومی و خصوصی، از جمله ساختمان‌ها، خیابان‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری، پارکینگ‌ها و حتی خانه‌ها استفاده می‌شوند.

دوربین‌های مداربسته عموماً از یک سیستم دوگانه که شامل یک دوربین و یک مانیتور است تشکیل شده‌اند. دوربین‌ها تصاویری را از محیط دریافت می‌کنند و آنها را به صورت الکترونیکی به مانیتور ارسال می‌کنند. این سیستم به مدیران امنیتی این امکان را می‌دهد که به طور مداوم نظارت بر محیط را داشته باشند و در صورت رخ دادن هرگونه رویداد، اقدامات لازم را انجام دهند.

دوربین مدار بسته در اصفهان

فروش محصولات دوربین مدار بسته در اصفهان به صورت حضوری و ارسال به سایر شهرها

دوربین مداربسته  dahua Hd CVI

دوربین مداربسته dahua IP

دوربین مداربسته opitna AHD

فروش تجهیزات سخت افزاری دیگر نظیر ترازو فروشگاهی در اصفهان و صندوق فروشگاهی اصفهان و ارسال به سراسر کشور

هدف از خرید دوربین مدار بسته

هدف اصلی خرید و فروش انواع دوربین مدار بسته در اصفهان  (CCTV) این ات که با استفاده از دوربین های فیلمبرداری و امکان نظارت بر فضاهای داخلی و خارجی ، انتقال سیگنال به یک مانیتور یا مجموعه مانیتورها را فراهم می آورد.

مهم ترین مورد کاربری دوربین مدار بسته (CCTV) همانطور که گفته شد تصاویر را در مکان های عمومی یا خاص از جمله مراکز شهر ، جاده ها ، فرودگاه ها و وسایل حمل و نقل عمومی را ضبط می کند.

 از تصاویر دوربین مدار بسته می توان به عنوان مدرک در دادگاه استفاده کرد.دوربین های مدار بسته تقریباً در هر مکانی قابل نصب هستند. سرویس اینترنت فقط درصورتی ضروری است كه شخص نیاز داشته باشد از راه دور به دوربین خود دسترسی پیدا كند. 

اگرچه اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور مفید است، اما مطمئناً همیشه مورد نیاز نیست و در حال حاضر بسیاری از سازمان ها نیاز دارند که تصاویر ویدئویی دوربین مدار بسته را به مدت 90 روز یا بیشتر به طور مداوم از کلیه دوربین ها ضبط و بایگانی کنند.

از مهم ترین اهداف دیگر خرید دوربین های مداربسته بازدارندگی از جرم است نصب دوربین مدار بسته در محل شما به عنوان یک عامل بازدارنده جدی برای مجرمان و هر کس که فعالیت غیرقانونی داشته باشد عمل خواهد کرد. 

  • فعالیت ها را نظارت می کند.
  • شواهد را جمع کنید.
  • سوابق را حفظ کنید.

از نکات منفی دوربین های مداربسته که یک عیب بزرگ برای دوربین های مدار بسته این است که آنها فقط می توانند یک منطقه محدود را رصد کنند و سیستم های بی سیم برای ارسال سیگنال به دوربین به ایستگاه دریافت و ضبط نیاز به فرکانس مشخصی دارند. 

دوربین مدار بسته در اصفهان

انواع دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته به شیوه‌های مختلفی عمل می‌کنند، از جمله دوربین‌های آنالوگ و دوربین‌های دیجیتالی. 

دوربین‌های آنالوگ از سیگنال‌های تصویری آنالوگ استفاده می‌کنند که به صورت مستقیم به مانیتور ارسال می‌شوند. در مقابل، دوربین‌های دیجیتالی از سیگنال‌های دیجیتال استفاده می‌کنند و تصاویر به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شوند. 

دوربین‌های مداربسته همچنین می‌توانند با انواع مختلفی از لنز‌ها و فناوری‌های تصویربرداری همراه باشند. برای مثال، برخی از دوربین‌ها دارای لنز‌های دوربین مخفی هستند که به خوبی در محیط‌هایی که نیاز به پنهان شدن دوربین هست، کاربرد دارد.

دوربین مداربسته در اصفهان

 همچنین، برخی دوربین‌ها دارای فناوری تشخیص حرکت هستند که به مدیران این امکان را می‌دهد که به راحتی هرگونه حرکت غیرمجاز را تشخیص دهند و به آنها پیام دهند.

 در این روزها، بسیاری از دوربین‌های مداربسته همراه با سیستم‌های امنیتی هوشمند، از جمله سیستم‌های تشخیص چهره، شناسایی خودرو و تشخیص لوازم خانگی استفاده می‌کنند.

 این سیستم‌ها به مدیران امنیتی این امکان را می‌دهد تا به طور موثرتری نظارت بر محیط را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه رویداد، به طور سریع واکنش نشان دهند. 

در نتیجه، دوربین مداربسته، به عنوان یکی از ابزارهای امنیتی مهم، در حفظ امنیت و آرامش در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند. استفاده از این دوربین‌ها در محیط‌های عمومی و خصوصی، نه تنها به افزایش امنیت کمک می‌کند، بلکه به بهبود کیفیت زندگی افراد نیز کمک می‌کند.

شرکت پژواک سپاهان ارائه کننده انواع نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی نظیر نرم افزار پرنس و بهترین نرم افزار رستورانی نرم افزار زعفران، نرم افزار حسابداری طلافروشی سایر تجهیزات امنیتی فروشگاهی 

5/5 - (5 امتیاز)
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف