Search
logonew2
Search
Close this search box.

دانلود دموی نرم افزار پرنس

عناوین مقاله

نرم افزار پرنس7 دانلود دمو نرم افزار پرنس

دانلود دموی نرم افزار پرنس

دانلود دموی نرم افزار پرنس و نرم افزار رستورانی زعفران قابل نصب بر روی صندوق فروشگاهی را می توانید از طریق تماس با شرکت پژواک سپاهان دریافت نمایید.

دمو آنلاین نرم افزار حسابداری پرنس

لینک دانلود فایل دمو نرم افزار پرنس

دموی نرم افزار پرنس و سایر دموها شامل چه مواردی است ؟

دمو نرم افزار نسخه آزمایشیاز نرم افزار حسابداری پرنس یک برنامه نرم افزاری است که به افراد امکان می دهد از آن به صورت رایگان استفاده کنند در حالی که تصمیم به خرید یا عدم خرید آن می گیرند.

همه شرکت ها دموی نرم افزاری ارائه نمی دهند ، اما کسانی که محصولات نرم افزاری جدید یا رقابتی را ارائه می دهند تقریباً همیشه ارائه می دهند. به عنوان یک قاعده کلی ، این نوع نرم افزار را می توان مستقیم از وب سایت سازنده یا از طریق سایت بارگیری مرکزی که طیف وسیعی از محصولات را برای بارگیری ارائه می دهد ، بارگیری کرد .

برای نمایش نرم افزاربه صورت آزمایشی می توان از تعدادی قالب استفاده کرد. یکی از متداول ترین روش ها این است که به مشتریان اجازه دهید نسخه کاملی را بارگیری کنند که در یک بازه زمانی مشخص ، مثلاً دو هفته منقضی می شود. اگر مشتری تصمیم به خرید نرم افزار گرفت ، می تواند یک کد فعال سازی خریداری کند که از انقضا نرم افزار جلوگیری می کند.

 

دموی نرم افزار پرنس چگونه ارائه می شود ؟

اکثر شرکت ها چندین گزینه پرداخت از جمله ثبت نرم افزار از طریق تلفن ، در وب سایت شرکت یا از طریق خود نرم افزار نمایشی به مشتریان ارائه می دهند.

نرم افزار آزمایشی همچنین ممکن است به شکل یک نسخه کامل با کاهش عملکرد باشد و به افراد امکان می دهد با این نرم افزار کار کنند اما از امکانات آن به طور کامل استفاده نکنند.

به عنوان مثال ، دموی برنامه ممکن است به افراد اجازه ذخیره فایل ندهد ، به این معنی که افراد می توانند از برنامه برای دیدن استفاده کنند ، اما آنها نمی توانند کاری را که تولید می کنند ذخیره کنند.

در موارد دیگر ، نرم افزار آزمایشی ممکن است عملکردهایی در منوهای به صورت غیر فعال وجود داشته باشد ، به مشتریان نشان می دهد که در صورت خرید نسخه کامل ، احتمالاً می توانند با این نرم افزار چه کنند. اگر مشتریان تصمیم بگیرند که می خواهند نرم افزار تهیه کنند ، می توانند کدی را برای باز کردن قفل از شرکت خریداری کنند که این برنامه را کاملاً کاربردی می کند.

 

دموی نرم افزار چه کاربردی دارد ؟

برخی از شرکت ها برای جلوگیری از هک ، نرم افزار آزمایشی را به طور مستقل و غیرنسخه کامل منتشر می کنند . در این نمونه ، نسخه ی نمایشی معمولاً نسخه تجزیه شده محصول واقعی است و مشتریانی که این نرم افزار را خریداری می کنند ، نسخه آزمایشی را حذف کرده و نسخه کامل آن را نصب می کنند.

 برای نرم افزارهای گران قیمت ، این روش اغلب ترجیح داده می شود ، زیرا هکرها علاقه زیادی به شکستن کدهای فعال سازی نرم افزار آزمایشی گران قیمت دارند تا بتوانند از پرداخت هزینه آن جلوگیری کنند.

این اصطلاح همچنین برای کپی های نمایشی که به طور رایگان به افراد در صنعت کامپیوتر داده می شود ، استفاده می شود . بسیاری از شرکت های نرم افزاری قبل از ورود محصول به بازار ، نسخه های ارزیابی تازه منتشر شده را به منتقدان و سایر اعضای تأثیرگذار صنعت ارائه می دهند.

نسخه های نمایشی مثل دموی نرم افزار پرنس به مردم امکان استفاده آزادانه از نرم افزار را می دهد تا بتوانند انتقادات صادقانه ، متفکرانه و مفیدی را درباره این نرم افزار بنویسند که ممکن است تقاضای مصرف کننده برای محصول را افزایش دهد.

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف