Search
logonew2
Search
Close this search box.

۴ ساعت آموزش رایگان | پشتیبانی از ساعت 9 صبح تا 11 شب | 5 سال گارانتی

قیمت 17،200،000 تومان

برخی قابلیت های نرم افزار طلا فروشی اونس

  • امکان ثبت قیمت روزانه خرید ، فروش (تابلو) ، آب شده و تعویض و قیمت انواع سکه در  نرم افزار طلا فروشی اونس
  • امکان تعریف انواع طلای ساخته ، سکه ، سنگ ، جواهر ، کالا و خدمات با جزئیات بسیار دقیق
  • امکان ثبت کلیه اشخاص شامل مشتریان ، همکاران ، کیفی ، بنکدار و …
  • امکان مدیریت و تسویه حساب ریالی و طلایی کلیه اشخاص ، همکاران و کیفی ها
  • امکان آب کردن طلای متفرقه و آب شده و ارسال به آزمایشگاه ری گیری
  • محاسبه هوشمند مبلغ ردیف های فاکتور بر اساس در صد سود ، اجرت (وزنی یا تعدادی) ، قیمت طلا ، درصد تخفیف ، درصد مالیات و عوارض ، ارزش سنگ کار شده و…
  • امکان خرید و فروش طلای ساخته و متفرقه به همکار و ثبت خودکار بدهکاری و بستانکاری ریالی و طلایی
  • امکان دریافت طلای شرطی از همکاران و قطعی کردن طلای شرطی پس از تعیین نتیجه توسط آزمایشگاه ری گیری
  • ماشین حساب ویژه طلا با قابلیت های منحصر بفرد در نرم افزار  طلا فروشی انس
  • گزارش نموداری و تحلیلی نوسانات قیمت طلا ، سکه و اونس
  • حسابداری کامل هزینه ها و درآمد ها ، حقوق و دستمزد و …
  • امکان ارسال خودکار و هوشمند پیامک از درون نرم افزار
  • امکان فروش اقساطی طلا و مدیریت دفترچه اقساط مشتریان
  • امکان صدور خودکار فایل ویژه ی اداره دارایی (TTMS)
  • امکان محاسبه اجرت درصدی به صورت طلایی
  • امکان تعریف جواهرات همراه با جزییات
  • امکان چاپ بارکد طلا روی برچسب طلا
  • امکان محاسبه تعویض طلا به صورت ریالی و طلایی
  • گزارش موجودی انواع کالا به صورت وزنی و تعدادی و محاسبه ی ارزش ریالی لحظه ای موجودی ها

نرم افزار طلا فروشی اونس بهترین در ارائه خدمات حسابداری به طلافروشان

 


دانلود کاتالوگ نرم افزار طلافروشی اونس

 

دانلود کاتالوگ نرم افزار اونس


دانلود دمو نرم افزار طلافروشی اونس

برای دانلود دمو نرم افزار طلا فروشی اونس و پیش نمایش محیط نرم افزار لینک دمو را دانلود کرده و از حالت زیپ خارج نمایید سپس فایلHTML-base را اجرا نمایید.

دمو آنلاین نرم افزار طلافروشی اونس 

لینک دانلود فایل دمو نرم افزار  طلا فروشی اونس

 


 

فیلم های آموزشی طلا فروشی اونس

شما می توانید برای دیدن آموزش نرم افزار طلافروشی اونس از لینک زیر اقدام نمایید:

شرکت پژواک سپاهان علاوه بر اینکه بعد از خرید نرم افزار توسط شما پشتیبانی کامل را ارائه میدهد شما میتوانید برای به روزرسانی و دیدن آموزش نرم افزار طلافروشی اونس نیز به سایت ما مراجعه نمایید

زیرا آموزش ویدئویی ما :

 

  • تعامل بین ما و شما را افزایش می دهند ، که به نوبه خود به تقویت موفقیت کسب و کارتان کمک می کند. و درک نرم افزار را برای شما بهتر میکند تا هر زمان که احساس کردید در کار با نرم افزار مشکلی دارید ، به راحتی به آموزش های ما دسترسی خواهید داشت..

 

تصاویر محیط نرم افزار طلافروشی اونس

 

نرم افزار حسابداری طلا فروشی اونس شرکت پژواک سپاهان 

همانطور که می دانید بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها نرم افزار حسابداری اختصاصی خود را دارند مثلا یک سوپرمارکت میتواند از نرم افزار حسابداری سوپرمارکت پرند و خرید صندوق فروشگاهی در اصفهان شرکت پژواک سپاهان سیستم حسابداری حرفه ای داشته باشد.

این ابزارهای نرم افزاری کمک می کنند تا حسابداری یک کسب و کار یا فروشگاه به خوبی اجرا شود. نرم افزار حسابداری طلافروشی ها نیز مانند نرم افزار طلافروشی اونس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

جواهرفروشی ‌ها به دلیل حجم بالای داده های مالی و حساسیت بالای اعداد گرم به گرم این طلا و جواهرات گرانبها به نرم افزار حسابداری طلا فروشی نیاز دارند.

اگر صاحب یک مغازه جواهر فروشی یا طلا و سکه هستید و از یک نرم افزار حسابداری مناسب برای کسب و کار خود استفاده نمی کنید باید از الان به شما بگوییم در آینده خیلی نزدیک در فرآیند حسابداری با مشکل مواجه خواهید شد.

استفاده از نرم افزار حسابداری طلافروشی اونس به شما این امکان را می دهد که تمامی سوابق اعم از قیمت روز طلا، خرید و فروش، سود و زیان، تخفیف، موجودی کالا و … را در اختیار داشته باشید. در ادامه این مطلب با پژواک سپاهان همراه باشید تا ویژگی های استفاده از نرم افزار حسابداری طلافروشی اونس را به شما توضیح دهیم.

شناخت مزایای نرم افزار حسابداری طلافروشی اونس

به طور کلی نرم افزار حسابداری نیاز هر کسب و کاری است، در مورد فروش طلا نیز به همین صورت است. با استفاده از نرم افزارهای حسابداری طلافروشی اونس گروه پژواک سپاهان می توانید از یک سری مزایای بی نظیر یک سیستم حسابداری قدرتمند بهره مند شوید.

در نرم افزار طلافروشی می توانید مقدار و قیمت کل طلایی که خریداری کرده اید و همچنین میزان سود حاصل از این فروش را ثبت کنید. این محاسبات به شما کمک می کند تا در پایان ماه و سال بدانید از فروش شما دارای سود بوده است.

 

  • ثبت خرید و فروش کالا به وسیله نرم افزار حسابداری طلا فروشی اونس

در نرم افزار حسابداری طلا فروشی اونس گروه مهندسی پژواک سپاهان می توانید هر کالایی را که خریداری می ‌کنید در نرم افزار خود فهرست کنید.

این امکان برای شما وجود دارد که بعد از ثبت کردن کالای خود تعداد آن را نیز در سیستم نرم افزاری به ثبت برسانید. به عنوان مثال یک فروشگاه دارای 10 عدد دستبند طلا می باشد و پس از فروش هر کدام این تعداد کاهش می یابد تا در نهایت تمام این دستبندها فروخته شود.

این اعداد می تواند سیستم حسابداری شما را بسیار دقیق کند و دیگر با مشکل مالی یا کمبود موجودی در کسب و کار خود مواجه نشوید.

 

  • صدور فاکتور برای مشتریان خود

صدور فاکتور برای مشتریان یک از قسمت های اصلی یک طلا فروشی است. بسیاری از مشتریان هستند که تا زمانی که به آنها فاکتور نداده اید چیزی از شما نمی خرند.

به همین دلیل است که باید فاکتورها را به صورت دستی ایجاد کنید یا سیستمی داشته باشید که به صورت خودکار فاکتورها را برای شما ارسال کند یا بتوانید این فاکتورها را به صورت آنلاین توزیع کنید.

 

  • حفظ سرمایه خود

تجارت طلا و جواهر برای مدت طولانی است که رونق داشته و همچنان ادامه دارد. با توجه به افزایش نرخ روز طلا و جواهرات، سود خرید و فروش طلا بالا است.

برای کسر سرمایه و سود حاصل از آن، باید از روش های قابل اعتماد برای محاسبات و مدیریت داده های مالی خود استفاده کنید. ورود به معاملات طلا و جواهر بسیار آسان است، اما هرگونه اشتباه در آن می تواند بسیار مضر و عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

گروه مهندسی پژواک پس از مطالعه و تحلیل مشکلات و نیازهای صنعت طلا و جواهر، بهترین نرم افزار حسابداری طلا فروشی را که زیرمجموعه نرم افزار حسابداری پرنس است، ارائه کرده است تا کسب و کار شما را با موفقیت اداره کند.

  • امکان تنظیم قیمت بر اساس وزن و تعداد

می توانید نرم افزار حسابداری طلافروشی اونس را طوری پیکربندی کنید که با توجه به وزن اقلام یا مقدار روی فاکتور، قیمت را محاسبه کند، به عنوان مثال، می توانید قیمت هر گرم را وارد کنید و با توجه به هر گرم وارد شده، فاکتور به طور خودکار اعمال می شود.

در نرم افزار حسابداری طلافروشی اونس دیگر نیازی نیست قیمت را به صورت دستی وارد کنید، این مزیت به این معنی است که اگر نتوانید هزینه را به خوبی محاسبه کنید، به صورت خودکار برای شما انجام می شود.

شما با استفاده از نرم افزار حسابداری طلافروشی اونس دیگر لازم نیست نگران حساب کردن قیمت طلا باشید.

نرم افزار طلا فروشی اونس نرم افزاری است که برای راه حل در ارائه خدمات به خرده فروشان جواهرات برای صورتحساب ، حسابداری و همچنین برای  هر عمده فروش جواهرات ، تولید کننده ، و زرگری ها طراحی شده است.

که این نرم افزار طلا فروشی اونس  به مدیریت کل حسابداری مغازه های جواهرات از جمله مدیریت موجودی کالا ، اسکن بارکد ، سیستم POS و غیره کمک می کند.

در این دنیای رایانه ای ، برای آسان و دقیق تر کردن هر کاری از جمله حیطه جواهرات و طلا باید شروع به استفاده از نرم افزار حسابداری و نرم افزار طلا فروشی اونس کنید .

شما می توانید در این حیطه کاری دیگر نگرانی نداشته باشید زیرا  این نرم افزار همه کارها را برای شما انجام می دهد از جمله محاسبه مالیات ، مدیریت سهام و موارد دیگر.

چرا نرم افزار  طلا فروشی اونس را انتخاب کنیم ؟

سود را به حداکثر برسانید و ضرر را کاهش دهید

  • سرعت حساب و کتاب را بهبود ببخشید
  • در همه چیز دقیق باشید
  • چندین شرکت و شعبه را مدیریت کنید
  • نگهداری امن اطلاعات
  • رضایت مشتری را بهبود ببخشید
  • پشتیبانی از ارز چندگانه

به طور کلی ، برای جواهرات فروشی طلا / نقره / الماس حسابداری آسان و ساده برای کاربران ارائه می شود.

 

ویژگی های کلیدی بهترین نرم افزار طلافروشی

ویژگی های کلیدی که یک نرم افزار مختص طلافروشی  و بهترین نرم افزار طلافروشی در زیر ذکر شده است:

1- حساب و کتاب خودکار :

  • نرم افزار صورتحساب با انطباق قیمت طلا به طور خودکار برای تمام فروش های شما در هر لحظه  فاکتور را محاسبه می کند. دیگر لازم نیست نگران محاسبات با ماشین حساب به طور دستی  باشید. درصدهای  مشخص شده در نرم افزار  برای همه موارد حساب و کتاب  شما به طور همزمان اعمال می شود. می توانید فاکتور هایی با مالیات در عرض چند ثانیه صادر کنید که دقیق و بدون خطای انسانی باشد.

 

2- سیستم POS

سیستم صورتحساب POS به شما در تولید قبض ها ، رسیدها ، فاکتورها و غیره کمک می کند که فرآیند صورتحساب شما را به خصوص در زمان شلوغی کار  به صورت خودکار انجام می دهد.

در زمانی که تعداد بیشتری مشتری دارید ، قبض هایی برای تعداد زیاد افراد تولید می کنید. در آن زمان ، سیستم POS به شما اطمینان می دهد که هر محاسبه هزینه به درستی انجام شده است.

نرم افزار صورتحساب جواهرات حتی بصورت آفلاین کار می کند بنابراین می توانید صورتحساب را بدون وقفه و بدون نیاز به اینترنت  ادامه دهید.

3- مدیریت موجودی

با اجرای پیکربندی شماره سریال هر فلز گرانبها ، به راحتی ارزش جواهرات  خود را از هر فلز مانند طلا ، نقره ، الماس در چندین شاخه مدیریت کنید. برای تمام زیور آلات ، دسته بندی ، زیر گروه ایجاد کنید ، توضیحات را اضافه کنید و هر قسمت از مواد را در جواهرات ردیابی کنید.

 

4-فروش و خرید

رکورد خرید و فروش را با به روزرسانی قیمت  در زمان واقعی ، سابقه معامله ، به طور موثر مدیریت کنید. می توانید سوابق معامله را به طور دقیق حفظ کنید.

شما می توانید سفارش فروش ، بازده فروش ، سفارشات را دنبال کنید. همچنین هر خرید زیور آلات می تواند همراه با ردیابی سفارش تهیه کننده ، فاکتور و غیره کنترل شود.

 

5- حسابداری

نرم افزار طلا فروشی اونس نه تنها صورتحساب بلکه حسابداری دقیق را نیز ارائه می دهد. هر معامله ای که در خرده فروشی یا فروشگاه عمده انجام می شود ، ثبت می شود.

حساب و کتاب ها اعم از ، حساب های دریافتنی ، قابل پرداخت ، حساب درآمد و هزینه ، دارایی ها ، بدهی ها ، ورودی ژورنال ، جریان نقدینگی ، ترازنامه برای شما در دسترس است.

 

6- مشتری و تامین کننده

جزئیات مشتری و تامین کنندگان خود را ذخیره کنید. خلاصه معاملات هر مشتری و تامین کننده ، جزئیات موجودی را به طور خودکار می تونانید ثبت کنید .که  خلاصه از  معاملات اساسی خود ، مشتریان مکرر و تأمین کنندگان مورد اعتماد خود را بشناسید.

 

7- گزارشات

نرم افزار طلا فروشی اونس تجزیه و تحلیل کامل در مورد فروش ، خرید ، موجودی کالا و غیره را به عنوان گزارش در حالت فیلترهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد.

این گزارش های مختلفی مانند گزارش های حسابداری ، گزارش های GSTR ، گزارش های معامله را ارائه می دهد. برای آگاهی از کالاهای بسیار فروخته شده ، کالاهای غکم فروخته شده ، دوره سود بالاتر ، دوره ضرر ، گزارشات را مشاهده کنید.

دیدگاه واضحی از مواردی که باعث بهبود و حل دلایل فروش کم  / ضرر می شود و سود تجاری خود را به حداکثر برسانید. برای گزارش و صادرات گزارش ها در قالب های مختلف ، فیلترها را اعمال کنید.

5/5 - (15 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «نرم افزار طلا فروشی اونس»

  1. مرتضی پناهی

    واقعا میتونم بگم بهترین و به روز ترین نرم افزار طلا فروشی رو دارین و اینکه مرتب به روز رسانی میشه هم عالیه

  2. احمد بلادی

    موقع کار کردن با نرم افزار حسابداری طلافروشی اونس حتما باید به اینترنت وصل باشم؟

    1. مدیر سایت

      نه اصلاً!
      بدون اینترنت هم امکان کار با نرم افزار طلافروشی اونس هست چون اطلاعات شما روی هارد کامپیوتر شماست.
      فقط در صورتی که نیاز به دیدن قیمت آنلاین یا ارسال به اپلیکیشن موبایل یا برای دریافت آپدیت و بروزرسانی نرم‌افزار داسته باشید، نیاز به اینترنت هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف