Search
logonew2
Search
Close this search box.

فروش صندوق فروشگاهی در اصفهان

عناوین مقاله

okpos-optimus-1 صندوق فروشگاهی در اصفهان

برای اطلاع از قیمت صندوق فروشگاهی در اصفهان شرکت پژواک سپاهان و مدلها کافی است روی این لینک واتس اپ کلیک نمایید و عدد دو را ارسال کنید و یا با شماره ۰۹۱۳۰۹۱۹۷۷۳ تماس حاصل فرمایید

دریافت قیمت و مدل تجهیزات فروشگاهی (صندوق ، ترازو و …)

[hr height=”30″ style=”default” line=”default” color=”” themecolor=”0″]

با ورود تکنولوژی نحوه محاسبه خرید و فروش در فروشگاه های بزرگ و کوچک از حالت دستی و محاسبه با چرتکه و ماشین های حساب قدیمی خارج شده که شاهد ظهور صندوق های فروشگاهی مدرن در بسیاری از فروشگاه ها و هایپر مارکت ها هستیم .

خرید صندوق های فروشگاهی در اصفهان متناسب با هر کسب و کار و یا ترازو فروشگاهی در اصفهان از شرکت پژواک سپاهان به صورت مانیتور های لمسی (All in one) و سیستم عامل ویندوز بسیار حائز اهمیت و با کاربری آسان است.

از آنجا که فروشگاه ها نیازمند تجهیزات دیگری نظیر فیش پرینتر ، بارکد خوان ، کشو پول و سایر تجهیزات هستند و در کنار خرید این تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی خرید نرم افزارهای حسابداری قدرتمند نظیر نرم افزار حسابداری پرنس و نرم افزار رستورانی زعفران برای انجام محاسبات دقیق و ارتباط بین تجهیزات سخت افزاری با هم ضروری است.

تمامی کسب و کارهای امروزی نیازمند تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری با توجه به نیاز کاربر و کاربری فروشگاه هستند.

پس به طور خلاصه هدف از فروش صندوق فروشگاهی در اصفهان ( صندوق فروشگاهی اوکی پوز POS ) رایانه‌ی کوچک و کم جایی است که نرم افزار حسابداری فروشگاهی روی آن نصب شده است و تمامی اطلاعات خرید و فروش روزانه معاملات را می توان در آن ثبت کرد.

با فروش صندوق فروشگاهی در اصفهان عمدتا یک کشو پول برای ذخیره پول نقد و تجهیزات دیگری از جمله فیش پرینتر ، بارکد خوان ، دستگاه کارتخوان ، نرم افزار حسابداری و هر آنچه که شما برای حساب و کتاب خود نیاز دارید قرار می گیرد که شما را از تمامی فرآیند دستی و زمان بر حسابداری بی نیاز می کند .

 

کارآیی صندوق پول فروشگاهی چیست؟

برای خرید صندوق فروشگاهی در اصفهان می توانید با پژواک سپاهان در ارتباط باشید :

در تعریف کلی از صندوق فروشگاهی می توان گفت تجهیزاتی مربوط به کسب و کار است که تمامی عملیات حسابداری فروشگاهی، گزارش گیری های روزانه و سود و زیان را با کمترین میزان خطا توسط آن به انجام رسانید.

از اصلی ترین کاربردهای صندوق فروشگاهی میتوان به ثبت تک تک خرید و فروش روزانه در فروشگاه و سابقه ورود و خروج پول اشاره کرد. همچنین توانایی محاسبه مالیات، چاپ رسید مشتری، دسته چک، گزارش گیری،انبارداری و غیره را نیز داراست.

در صندوق فروشگاهی بسیاری از فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و فروشگاه های بزرگ پوشاک که پول نقد نیز دریافت می کنند کشو پولی تعبیه شده که امنیت بالایی دارد و توسط نرم افزار حسابداری با صندوق ارتباط می گیرد.

صندوق های فروشگاهی از روزهای اولیه ساخت تاکنون مسیری طولانی را طی کرده اند. اکنون صندوق های اوکی پوز امروزی را می توان از بی عیب و نقص ترین و مدرن ترین صندوق ها نام برد که در شرکت پژواک سپاهان به همراه تمامی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری به فروش می رسد.

به طور کلی، قیمت صندوق های فروشگاهی فقط چند میلیون تومان است ، اما عملکردی که ارائه می دهد با افزایش سود بسیاری همراه است پس از هزینه کردن برای صندوق فروشگاهی در اصفهان نهراسید.

 

خرید صندوق فروشگاهی در اصفهان سریع ترین زمان

با توجه به اینکه در هر فروشگاه صندوق فروشگاهی، آخرین مرحله از خرید هر مشتری در فرآیند فروش است اگر صندوق بی کیفیت و بی امکاناتی به همراه نرم افزار حسابداری که عملکرد درستی نداشته باشد، هنگ کند، یا گزارش گیری ناقصی داشته باشد انتخاب کنید تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت و ممکن است به سادگی مشتری‌های خود را از دست بدهید در صورتی که با هزینه ای به مراتب معقول می توانید یک سیستم حسابداری قدرتنمد در فروشگاهتان داشته باشید. 

صندوق فروشگاهی را می توان یکی از مهمترین تجهیزات فروشگاهی معرفی کرد که به واسطه آن، فروشندگان از تمامی فعالیت‌های حسابداری مرتبط با خرید و فروش که در فروشگاه اتفاق افتاده است، مطلع شده و در نهایت متوجه سود و زیان حاصل از فروش خواهند شد. 

حال با توجه به اهمیت بالای این وسیله و نقش مهم آن در فرآیند فروش، مدیریت فروشگاه های بزرگ و کوچک اصفهان به فکر خرید بهترین مدل های آن افتاده اند.

اگر شما هم تصمیم به تهیه  صندوق فروشگاهی در اصفهان گرفته اید، می توانید از همین سایت، سفارشات خود را به ثبت رسانده و در سریع ترین زمان از محصولات درخواستی خود برخوردار گردید.

 

هدف از به کارگیری صندوق فروشگاهی

  • آگاهی صاحبین کسب و کارها از میزان درآمدها و هزینه‌های فروشگاه خود
  • ثبت روزانه ماهانه و سالانه و بررسی وضعیت و تصمیم گیری بهتر
  • فروش محصولات و خدمات به مشتریان با روند سریع تر و با نظم بهتر

 

 مزایای خرید صندوق فروشگاهی در اصفهان 

  • به‌کارگیری سامانه فروش، مدیریت خرید، فروش، هزینه ها، موجودی کالا
  •  ارائه انواع گزارش‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر یا تهیه آمار مشخص
  • تسریع و بهبود روند فروش و در نهایت صدور الکترونیکی فاکتور فروش

 

صندوق های فروشگاهی مدرن کره ای اصل شرکت پژواک سپاهان

اگر چه از دیرباز سیستم های صندوق فروشگاهی مورد استفاده قرار می گرفته اند اما تفاوت اساسی صندوق پول سنتی و صندوق های فروشگاهی اوکی پوز شرکت پژواک سپاهان که امروزه می توان از آن به عنوان قلب تجارت خرده فروشی یاد کرد که اگر کسب و کاری از خرید آن طفره رود در واقع مرگ فروشگاه خود را رقم زده است افزایش سرعت پردازش اطلاعات، صرفه جویی در زمان و در عین حال کاهش اشتباهات تا حد ممکن می باشد.

 

زیرا با افزایش خطاهای انسانی، کاهش رضایت مشتریان و در نتیجه کاهش سود با وجود رقبای زیاد در بازار بهترین گزینه برای راه اندازی و ادامه حیات فروشگاه است.

با خرید صندوق های فروشگاهی مدرن امروزی در اصفهان در واقع می توانید میزان فروش کسب و کار را محاسبه، ثبت و نگهداری کنید. به این ترتیب در پایان هر شیفت و در نهایت روز کاری رسیدگی به حساب ها بسیار ساده خواهد بود.

برندهای تولیدکننده صندوق فروشگاهی در اصفهان و سایر شهرها بسیار متنوع بوده بنابراین این تنوع انتخاب را  دشوار می کند.

شما می‌توانید صندوق فروشگاهی در اصفهان و سایر سخت افزارهای مرتبط با آن را از بهترین برند اوکی پوز ساخت کره را از این وب سایت خریداری نمایید که برندی معتبر از صندوق‌های ساده تا مدل‌های مکانیزه و پیشرفته تمام لمسی را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

 

ارتباط رضایت مشتری و تجربه خرید از فروشگاه دارای صندوق فروشگاهی

با شناخت از مشتری و و علایق او می توان تصمیم بهتری در انتخاب تجهیزات فروش صندوق فروشگاهی در اصفهان گرفت. ذخیره‌ی اطلاعات مشتریان و سابقه‌ی خرید آن‌ها به شما کمک می‌کند با توجه به شناخت از مشتری در روند کاری فروشگاه علایق و سلایق او را در نظر بگیرید. 

اکثر مشاغل بسیاری از معاملات را به صورت روزانه انجام می دهند، حتی گاهی اوقات هزاران مورد. برای اداره این حجم از فروش خرده فروشی، مشاغلی مثل فروشگاه های مواد غذایی و پوشاک باید از ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری بهره ببرند تا کارها بدون مشکل انجام شده و مشتری تجربه خوبی از خرید داشته باشد که با احساس رضایت از فروشگاه خارج شود “این امر مقدمه ای بر بازگشت دوباره مشتری است.”

فروش صندوق فروشگاهی در اصفهان

 

 

صندوق فروشگاهی در اصفهان ممکن است از چند مولفه تشکیل شده باشد:

  • مانیتور صفحه لمسی
  • اسکنر کارت
  • تراشه خوان
  • اسکنر بارکد
  • کامپیوتر

 

انواع صندوق فروشگاهی در اصفهان همراه با مدل های متنوع

  1. پوز لمسی(پوز تاچ) :

این صندوق دارای ساختار کاملاً لمسی بوده و حتی کیبورد آن هم به صورت لمسی در دستگاه درج گردیده است که نه تنها باعث افزایش کارایی آن شده، بلکه ظاهر زیباتر و شیک تری را هم به صندوق بخشیده است.

در این سیستم نیازی به کامپیوتر جداگانه و ماوس وجود ندارد که علاوه بر آن زیبایی به بهینه سازی فضا کمک می‌کند.

  1. ای سی آر (ECR) :

این صندوق، امکان اتصال به بارکدخوان را داشته و معمولاً در فروشگاه های مواد غذایی که چندان بزرگ نیستند، کاربرد دارد.

اگر فروشگاه کوچکی مانند یک سوپر مارکت محلی دارید، بهتر است از یک دستگاه ECR استفاده کنید. این محصول متداول ترین صندوق فروشگاهی دارای نرم افزاراست اما امکان ارتقای برنامه وجود ندارد. این محصول دارای یک نمایشگر کوچک است و به بارکد خوان نیز متصل می‌شود.

  1.  پوز( POS) :

مجهز به نرم افزار فروشگاهی بوده و این نرم افزار از امکان تنظیم برخوردار خواهد که می‌توان متناسب با نوع فروشگاه ارتقا داد؛ همچنین این صندوق مجهز به سیستم کامپیوتری بوده و امکان نصب و اجرای بارکد خوان، نرم افزارهای کامپیوتری و فیش پرینتر نیز روی آن وجود خواهد داشت.

صندوق فروشگاهی  این محصول یک صندوق مکانیزه کاملا لمسی است و تمام امور از طریق نمایشگر بزرگ و لمسی انجام می‌شود. 

 

تاریخچه صندوق فروشگاهی

اولین صندوق فروشگاهی توسط جیمز ریتی اختراع شد جیمز صاحب سالنی در دایتون اوهایو بود و می خواست  به دزدی کارمندانش  پایان دهد پس از ان به کمک برادرش اختراعش را ثبت کرد و ان را صندوق منحرف نشدنی ریتی نامیدند و ان اختراع مانع از دزدی صندوق دار و از بین بردن سرقت  و اختلاس کارمندان شد .

اولین صندوق های  فروشگاهی کاملا مکانیکی و بدون رسید بودند و کارمندان موظف بودند هر تراکنش یا معامله ای در دستگاه را اعلام کنند وقتی که کلید کل فشار داده می شد کشو باز می شد و یک زنگ می خورد و این زنگ به مدیر اطلاع می داد که فروشی در حال وقوع است

با روی کار آمدن صندوق‌های مکانیزه فروش جدیدتر و همه‌گیر شدن استفاده از این صندوق‌ها، دیگر به استفاده از فاکتورهای دست‌نویس قدیمی و حساب و کتاب‌های طولانی و زمان‌بر مخصوصاً برای فروشگاه‌های بزرگ نیازی نبود.

با خرید و نصب صندوق مکانیزه که نرم افزار حسابداری دارد یا هر کامپیوتر مجهز به نرم افزار حسابداری، این فاکتورهای فروش به صورت الکترونیکی در صندوق مکانیزه فروش صادر می‌شوند.

 

 

 

 

 

4.3/5 - (29 امتیاز)
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف