Search
logonew2
Search
Close this search box.

لیبل پرینتر حرارتی کاغذ مخصوص چاپگرهای حرارتی

عناوین مقاله

لیبل پرینتر حرارتی

لیبل پرینتر حرارتی چیست و انواع آن

روی لیبل پرینتر حرارتی  از گرما برای ایجاد تصویر استفاده می کنند. انتقال حرارتی از یک نوار حرارتی استفاده می کند که در آن گرما و حرارت باعث چاپ بر روی آن میشود و خطوط متصل شده به سطح برچسب را ایجاد می کند. تصاویر حرارتی مستقیم هنگامی ایجاد می شوند که گرما باعث چاپ شود اجزای سطح برچسب با هم ترکیب می شوند و باعث سیاه شدن آنها شود.

آیا هر لیبل پرینتری یک کارایی دارد ؟

اشتباه است . هر یک از هزاران ماده مختلفی که در چاپ حرارتی استفاده می شود ، مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که باید برای اطمینان از عملکرد مطلوب در کاربرد مورد نظر خود در نظر گرفته شود .

اگر ارزان بودن قیمت را مد نظر قرار دهیم و کیفیت را فدا کنیم کاری بسیار اشتباه است  ، زیرا بارکدهای غیرقابل اسکن باید دوباره چاپ شوند و صرفه جویی در هزینه خرید یک لیبل پرینتر بی کیفیت باعث صدمات بیشتری می شود

کارکنان ممکن است مجبور به انجام  گذاشتن وقت بیشتری  در چاپگر برای تعویض بین  رول ها شوند تا عدم تطابق موجود در رسانه ها را در نظر بگیرد ، تماس های IT بیشتری برقرار کنند ، با خرابی های پرهزینه مقابله کنند و خطر از دست دادن بهره وری ، کارایی و رضایت مشتری را داشته باشند.

و انتخاب لیبل پرینتر و کاغذ چاپ که مناسب چاپگرهای حرارتی نیستند می تواند باعث ساییدگی غیرضروری سر چاپگر شود و در نتیجه هزینه تعویض بیشتری داشته باشد.

از طرف دیگر ، چاپ مناسب به شما کمک می کند تا بهره وری عملیاتی را بهبود ببخشید ،و تجربه مشتری را بهینه کنید. لوازم چاپی مناسب از ثبات نام تجاری اطمینان حاصل کرده و انطباق قانونی را حفظ می کند. لوازم چاپ مناسب از رشد تجارت شما پشتیبانی می کند .

انتخاب مواد برچسب ابتدا به استفاده از فناوری چاپ مستقیم انتقال حرارتی یا حرارتی بستگی دارد.

 

جنس لیبل پرینتر حرارتی دو نوع هستند:

 

کاغذ طبیعی  و مصنوعی. شناخت این انواع و کیفیت های پیشانی یک مرحله در کمک به شما در تعیین لیبل پرینتر مناسب برای برنامه کاری شما خواهد بود.

 

کاغذ

کاغذ ماده ای مقرون به صرفه برای استفاده در محیط داخلی و چرخه عمر کوتاه تر است. یک برچسب  چند منظوره است که از برچسب گذاری در طیف گسترده ای از سطوح مانند  کاغذ ، پلاستیک ها و فلز و شیشه استفاده می شود.

مصنوعی

مانند کاغذ ، مواد مصنوعی نیز برای  برچسب زدن در طیف گسترده ای از سطوح پشتیبانی می کنند. با این حال مزایای یک برچسب مصنوعی نسبت به کاغذ مقاومت و کیفیت محیطی آن مانند چرخه عمر طولانی تر برچسب ، توانایی مقاومت در برابر محیط بیرون و مقاومت در برابر سایش ، رطوبت و مواد شیمیایی است.

از برچسب های مصنوعی به عنوان پلی نام برده می شود و در چهار نوع ماده پلی موجود است. چیزی مه کاغذ مصنوعی را متمایز میکند ، مدت زمان طولانی تر بودن عمر آن است.

انواع کاغذ مصنوعی
  • پلی الفین برای سطوح خمیده و خشن و قرارگیری در فضای باز تا 6 ماه انعطاف پذیر است.
  • پلی پروپیلن همچنین برای سطوح منحنی و قرار گرفتن در معرض فضای باز 1 تا 2 سال انعطاف پذیر است.
  • از پلی استر برای دمای بالا تا 300 درجه فارنهایت (149 درجه سانتیگراد) و قرار گرفتن در معرض فضای باز تا 3 سال استفاده می شود.
  • پلی آمید همچنین برای قرار گرفتن در معرض دمای بالا تا 500 درجه فارنهایت (260 درجه سانتیگراد) است و اغلب برای برچسب های صفحه مدار توصیه می شود.

چاپگرهای حرارتی به گونه ای طراحی شده اند که با تنظیمات مختلف رسانه ای از جمله قالب برش ، برش لب ، سوراخ دار ، سوراخ دار ، سوراخ دار و مداوم ، رسید ، برچسب ، بلیط یا برچسب های حساس به فشار کار می کنند.

شرکت پژواک سپاهان ارائه دهنده انواع لیبل پرینتر حرارتی

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف