Search
logonew2
Search
Close this search box.

گیت کارکرده فروشگاه در اصفهان

عناوین مقاله

گیت کارکرده فروشگاه در اصفهان

گیت کارکرده فروشگاه در اصفهان

گیت کارکرده فروشگاه در اصفهان و گیت کاملا نو را می توانید از شرکت پژواک سپاهان خرید نمایید.
شرکت پژواک سپاهان سیستم های اتوماسیون گیت فروشگاهی  را ارائه میدهد.

آیا خرید گیت کرده فروشگاه در اصفهان بهتر است یا گیت نو ؟

برچسب های RF که  از فناوری بی سیم استفاده می کنند

امواج بی سیم راهی برای انتقال انرژی از طریق فضای خالی است – یعنی به جای استفاده از کابل و سیم انرژی توسط امواج نامرئی الکتریسیته و مغناطیس حمل می شود که با سرعت نور از طریق هوا ارتعاش دارند .

علوم پایه و فناوری عملی ارتباطات بی سیم در نیمه دوم قرن نوزدهم توسعه یافت. در اوایل قرن بیستم ، “رادیو” به معنای برنامه های صوتی بود که از طریق فرستنده های غول پیکر به جعبه های الکترونیکی دست و پا گیر در خانه ها از طریق هوا پخش می شد .

وقتی مخترعین راهی برای ارسال تصاویر و همچنین صدا پیدا کردند ، تلویزیون متولد شد. امروزه ، همه کارها با استفاده از همان فناوری بی سیم کار می کنند ، ازرادیو و تلویزیون دیجیتال یا تلفن های همراه (موبایل) و اینترنت بی سیم .

هواپیماها و کشتی هامجهز به فرستنده های راداری پرتوی از امواج رادیویی را ارسال می کنند و به انعکاس گوش می دهند پرتوهای رادیویی منعکس شده از هواپیماها و کشتی های اطراف را باز می گردانند.

امروزه دستگاه های ضد سرقت از مغازه از امواج راداری استفاده می کنند :اما دقیقاً چگونه عمل می کنند؟

که اجازه نمیدهند اجناس بدون اجازه از مغازه خارج شوند و در صورت خارج شدن بدون پرداخت پول آلارم می دهند .

اگر بدون پرداخت هزینه ای از درب اجناس را عبور دهید ، امواج رادیویی فرستنده (از دروازه خروجی که در حال عبور هستید ) بستگی به کار شما که مثلا در مزون ها تگ هایی به لباس وصل می شود که بعد از پرداخت باز می وند و یا در کتابفروشی ها که یک برچسب rf بر روی آن ها چسبانده می شود در حین رسین به درب آلارم می دهد که صاحب مغازه متوجه احتمال دزدی می شود

ولی زمانی که به سمت صندوق می روید و پرداخت خود را انجام می دهید اگر برچسب باشد سوزانده شده یا جدا می شود و اگر تگ بر روی لابس باشد نیز توسط دستگاه مغازه دار جدا می شود

ممکن است متوجه شده باشید که دستیار تسویه حساب مورد شما را از روی دستگاه غیرفعال یا از طریق آن عبور می دهد (گاهی اوقات در مکانیسم اسکن بارکد معمولی گنجانده شده و گاهی کاملاً جدا است).

با این کار اجزای الکترونیکی موجود در برچسب RF از بین می روند یا غیرفعال می شوند ، بنابراین آنها هنگام عبور از دروازه ها دیگر سیگنالی را نمی گیرند یا منتقل نمی کنند – و زنگ هشدار به صدا در نمی آید.

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف