Search
logonew2
Search
Close this search box.

دوربین مدار بسته در اصفهان و نصب انواع دوربین مدار بسته

عناوین مقاله

دوربین مدار بسته در اصفهان

دوربین مدار بسته در اصفهان

دوربین مدار بسته در اصفهان و برای خرید و فروش  دوربین مدار بسته در اصفهان دوربین مدار بسته می توانید با پژواک سپاهان تماس حاصل نمایید.

دوربین مداربسته چیست و چگونه کار می کند؟

دوربین مداربسته یا تلویزیون مدار بسته ، سیستمی است که به شما امکان می دهد در جریان آنچه در کسب و کار و اطراف آن انجام می شود باشید.

دوربین ها و مانیتورها شما را قادر می سازند تا رویدادها را به صورت زنده مشاهده کنید و ضبط کنندگان تصاویر را برای ارجاع بعدی بایگانی می کنند. مانیتور دوربین مداربسته را با یک تلویزیون عادی اشتباه نگیرید.

فناوری دوربین مداربسته از دهه ها قبل وجود داشته است ، اما پیشرفت های صورت گرفته در سال های اخیر باعث شده است که این کار در دستگیری مجرمان در عمل و محاکمه آنها حتی بیشتر موثر باشد. قسمتهای مختلف سیستم دوربین مداربسته و نحوه کار همه آنها را در نظر بگیرید.

دوربین های امنیتی تجاری

هدف دوربین های امنیتی ضبط تصاویر به ویژه در هر مکان آسیب پذیر یا مکانی که ممکن است  جرم و جنایت زیاد اتفاق بیفتد و اطراف ساختمان شما است.

شما چندین گزینه اساسی جهت انتخاب دوربین امنیتی و دوربین مدار بسته در اصفهان  دارید:

دوربین های امنیتی سیمی

از کابل ها برای انتقال تصاویر و نظارت تصویری استفاده می کنند ، اما هنگامی که دامنه انتقال از 300 متر عبور کند ، سیگنال می تواند ضعیف شود. استفاده از کابلهای شبکه ، سوئیچ ها و تقویت کننده های سیگنال مناسب می تواند به رفع این مشکل کمک کند. چندین دوربین می تواند به یک مانیتور مستقر در یک اتاق امنیتی متصل شود.

سال هاست که دوربین های آنالوگ وجود دارند و هنوز هم متداول ترین نوع دوربین مدار بسته نصب شده هستند. آنها عملکرد اساسی دارند و ویدئو را در سایت ذخیره می کنند.

دوربین های IP (پروتکل اینترنت):

همان عملکردهای مشابه دوربین های مداربسته  را دارند ، به اضافه قابلیت های بسیار بیشتر. دوربین های IP دارای تصاویر واضح تر ، با وضوح بالاتر و ویژگی های انعطاف پذیرتر مانند بزرگنمایی و امکان گردش از راه دور هستند.

آنها همچنین به شما امکان می دهند فیلم ها را در یک مرورگر وب مشاهده کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا اعلان هایی راجع به هر چیز خاصی که با  دوربین ضبط شده خود – مانند حرکت در محل کار خود در ساعت 3:00 صبح – و مشاهده آن از طریق رایانه یا تلفن هوشمند به صورت زنده از هرجای دیگر. تنها  اشکال عمده دوربین های IP برچسب قیمت بالاتر آنهاست.

خدمات کابل کشی ساخت یافته

تمام سیستم های مداربسته به مقداری کابل کشی نیاز دارند ، حتی آنهایی که دوربین بی سیم دارند. کابل ها تجهیزات مختلفی از جمله مانیتور ، ضبط کننده ، مودم و دوربین های سیمی را بهم متصل می کنند.

ضبط کننده های ویدئو

وقتی یک دوربین مداربسته مورد جالبی را مشاهده می کند ، یک ضبط کننده به شما اطمینان می دهد که بتوانید به عقب برگردید و بعداً آن را مشاهده کنید.

می توانید دوربین های خود را تنظیم کنید تا هر آنچه را که می گیرد ضبط کند اما فضای ذخیره سازی زیادی را اشغال می کند.

به همین دلیل ، ممکن است بخواهید دوربین های خود را طوری برنامه ریزی کنید که فقط در ساعات مشخصی از روز یا زمانی که حرکت را تشخیص می دهند ، ضبط کنند. گزینه های ضبط فیلم شما شامل DVR و NVR است.

DVR چیست ؟

DVR ها یا ضبط کننده های دیجیتال ویدیو ، جایگزینی مدرن برای ضبط کننده های آنالوگ هستند که از نوارهای ویدئویی استفاده می کنند. DVR ها تصاویر را از دوربین های آنالوگ با فرمت دیجیتال با وضوح و فریم مورد نظر در هر ثانیه ضبط می کنند. وقتی دیسک سخت پر می شود ، تصاویر جدید جایگزین  قدیمی ترین فیلم ضبط شده می شوند.

NVR چیست ؟

یا ضبط کننده های ویدئویی شبکه مانند DVR کار می کنند ، اما با دوربین های IP سازگار هستند. دوربین ها و NVR شما از طریق سوئیچ شبکه یا روتر متصل می شوند. از طریق مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه می توانید به راحتی به تصاویر موجود در NVR دسترسی پیدا کنید.

نکته در مورد هارد دیسک ها: مطمئن شوید که هارد دیسک های نظارتی را برای DVR یا NVR خود انتخاب کرده اید. این قطعات با اجزای بادوام تری نسبت به هارد دیسک های رایانه ساخته شده اند بنابراین در صورت لزوم می توانند 24 ساعته کار کنند.

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف