Search
logonew2
Search
Close this search box.

صندوق فروشگاهی پوشاک

عناوین مقاله

صندوق فروشگاهی پوشاک

آشنایی با یکی از بهترین انواع صندوق فروشگاهی پوشاک

نه تنها فروشگاه های پوشاک ، بلکه بسیاری از فروشگاه های دیگری که در کشور فعال می باشند و کالا یا خدمتی را به مشتریان عرضه می سازند، نیازمند صندوق فروشگاهی خواهند بود.

اما به صندوقی که صرفاٌ در فروشگاه های لباس فروشی  ، مورد استفاده قرار گرفته باشد، صندوق فروشگاهی پوشاک گفته شده و در این بخش می خواهیم تا به آشنایی با یکی از بهترین انواع آن بپردازیم.

یکی از این محصولات که به راستی شایسته لقب برترین صندوق فروشگاهی خواهد بود، صندوق پوز است که ضمن تسهیل بخشیدن به امر فروش، آن را نظم و انسجام خاصی نیز می دهد.

بهترین صندوق فروشگاهی مورد استفاده در لباس فروشی ها   فروش صندوق فروشگاهی در تهران شرکت پژواک سپاهان 

انواع صندوق فروشگاهی پوشاک

صندوق فروشگاهی پوز که به عنوان بهترین صندوق فروشگاهی  شناخته شده و البته در سایر مراکز فروش نیز مورد کاربرد واقع شده است، دارای مدل های گوناگونی است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

1. صندوق پوز ساده:

این صندوق ، فاقد صفحه لمسی بوده و در عوض دارای کیس خواهد بود، امکان اجرای تمامی نرم افزارهای حسابداری و فروش روی این صندوق وجود داشته و در نتیجه به ارتقا و بهبود فروش، کمک شایانی خواهد کرد.

2. صندوق پوز لمسی:

همانطور که از نام آن پیداست، دارای صفحه لمسی یا تاچ بوده و فرق آن با صندوق پوز کیبورد دار این است که هم با نحوه استفاده راحت تری همراه می باشد و هم دارای سرعت بسیار زیادی خواهد بود، معمولاً از این دستگاه، جهت کاربرد در فروشگاه های بزرگ لباس فروشی که با مشتریان زیادی در طول روز سروکار دارند، بهره می برند.

با مهمترین فواید صندوق فروشگاهی در فروشگاه پوشاک آشنا شوید

صندوق فروشگاهی ارزان قیمت شرکت پژواک سپاهان  یا هر نوع دیگری از این صندوق ، با چند فایده کلی همراه خواهد بود که در ادامه به بررسی مهمترین فواید این دستگاه خواهیم پرداخت:

  •  ارائه گزارش های دقیق، جامع و همه جانبه
  •  پشتیبانی کامل
  •  انعطاف بسیار
  • کاربری سریع و راحت
امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف