Search
logonew2
Search
Close this search box.

۴ ساعت آموزش رایگان | پشتیبانی از ساعت 9 صبح تا 11 شب | 5 سال گارانتی

قیمت 7,990,000 تومان

برخی قابلیت های نرم افزار پوشاک پانا

  • بسیار زیبا، آسان و کاربر پسند
  • بدون نیاز به دانش کامپیوتر و حسابداری
  • بیشتـرین عملکـرد و بهترین گزارشـات با کمترین فعالیت و ورودی توسط کاربر
  • بسیار مناسب قابل استفاده برای حسابداران و همچنین افرادی که نیاز به حسابدار ندارند.
  • امکان درج خصوصیت کالا رنگ، سایز و مارک
  • چاپ بارکد مختص هر کالا
  • ثبت سریع موبایل مشتری جهت تبلیغات
  • امکان صدور فاکتور فروش در کمترین زمان ممکن تنها در چند ثانیه
  • چاپ فاکتور در اشکال مختلف و بر روی انواع پرینتر و ابعاد کاغذ
  • چاپ فاکتور به دو صورت دستی و استاندارد
  • امکان انتخاب ردیف های فاکتور به روش های مختلف شامل: جستجوی بر اساس نام کالا، جستجوی بر اساس بارکدهای کالا، انتخاب کالا از لیست دکمه ای و …
  • امکان مشاهده ی مانده حساب اشخاص (بدهکاران و بستانکاران) در هر لحظه
  • امکان مشاهده ی موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
  • امکان مشاهده ی موجودی کالا به تفکیک انبار در هر لحظه
  • امکان بررسی گردش حساب اشخاص با استفاده از گزارش تفصیلی اشخاص
  • امکان بررسی گردش حساب بانک و صندوق با استفاده از گزارش تفصیلی بانک و صندوق
  • امکان بررسی گردش تعدادی و ریالی کالا با استفاده از گزارش کاردکس کالا
  • گزارشات حسابداری شامل: گزارش دفاتر (دفتر کل)، گزارش دفتر روزنامه، ترازنامه، صورت سود و زیان وامکان مشاهده ی صورت سود و زیان به صورت تفصیلی
  • امکان مشاهده ی صورت سود و زیان به تفکیک بخش های مختلف
  • امکان ثبت سند افتتاحیـه شامـل: موجـودی بانک ها، موجودی صندوق ها، موجودی کالا، مانده حساب اشخاص، چک های دریافتی و پرداختی و میزان سرمایه ی سرمایه گزاران
  • امکان چاپ چک و مدیریت دسته چک
  • نصب نرم افزار تنها با فشردن چند کلید و در سریع ترین زمان ممکن
  • امکان صدور پیش فاکتور و تبدیل آن به فاکتور تنها با یک کلیک
  • امکان استفاده از نرم افزار در محیط شبکه به صورت کلاینت، سرور بدون محدودیت تعداد کلاینت ها
  • امکان دریافت اطلاعات کالاها و اشخاص از فایل اکسل
  • امکان صدور کلیه اطلاعات نرم افزار و همچنین کلیه ی گزارشات به فایل اکسل
  • ثبت تاریخچه ی تغییرات فاکتور به منظور کنترل و بررسی در آینده و جلوگیری از بروز خطا و تخلف
  • امکان ایجاد نامحدود کاربران توسط مدیر و تنظیم دقیق دسترسی آن ها
  • امکان بررسی دقیق عملکرد هر یک از کاربران
  • پشتیبان گیری به دو صورت خودکار و به صورت دستی توسط کاربر
  • امکان بروزرسانی نرم افزار از طریق اینترنت
  • امکان خرید قابلیت های جدید نرم افزار از طریق اینترنت
  • امکان صدور خودکار فایل مخصوص اداره ی دارایی TTMS
  • امکان تنظیم قسمت های مختلف نرم افزار به سلیقه و متناسب با روش کاری مجموعه ی هدف 
  •  امکان تعیین بازاریاب برای فاکتور و محاسبه و ثبت خودکار پورسانت بازاریاب
  • امکان استفاده از پکیج کامل حقوق و دستمزد در درون نرم افزار
  • پیاده سازی شده با آخرین متدهای برنامه نویسی روز دنیا

نرم افزار حسابداری پوشاک پانا

نرم افزار حسابداری پوشاک پانا از زیر مجموعه نرم افزار حسابداری پرنس ویژه مشاغل یک برنامه کاملاً تخصصی بوده و راهکاری نرم افزاری، ویژه و کاربردی برای مدیریت هر چه بهتر امور مالی و حسابداری در فروشگاه‌ های پوشاک است.

این نرم افزارها با امکانات خاصی طراحی شده و می‌توانند نیازهای صنف پوشاک و فروشندگان را به خوبی پاسخ دهند. در این مطلب به معرفی نرم افزارهای حسابداری پوشاک پانا خواهیم پرداخت و برخی از مهم‌ترین امکانات آن را مرور و بررسی خواهیم کرد.

کار نرم افزار حسابداری پوشاک چیست؟

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین کسب و کارهای امروزی، فروش پوشاک است. در این نوع فروشگاه‌ها، ثبت هزینه‌ها و یا صدور فاکتور مسئله بسیار مهمی بوده و یا باید به محاسبه سود و زیان، محاسبه مالیات، محاسبه و مدیریت موجودی محصولات و… اقدام کنند.

در حال حاضر انجام تمامی این امور به شیوه دستی امکان پذیر نبوده و برای آن نرم‌ افزارهای خاصی طراحی شده‌اند. پس می‌توانید تمامی فرایندهای مربوط به امور مالی و حسابداری و مدیریت و کنترل فروشگاه لباس و پوشاک خود را به طور کامل با نرم افزار حسابداری و صندوق فروشگاهی پوشاک انجام دهید.

 

نگاهی به اهمیت نرم‌ افزارهای حسابداری در صنعت پوشاک

در دنیای پیچیده و سریع صنعت پوشاک، جایی که رقابت به‌شدت در حال افزایش است، برخورداری از یک سیستم مدیریت مالی و حسابداری کارآمد بیش‌ازپیش اهمیت پیدا کرده است. هر کسب‌وکاری که به دنبال موفقیت است، نیازمند داشتن دیدی کامل و دقیق به وضعیت مالی خود است و همین امر، اهمیت به‌کارگیری نرم‌افزارهای حسابداری مخصوص پوشاک را دوچندان می‌کند. این نرم‌افزارها، که به‌عنوان مهره‌های اصلی در چرخه‌ی مدیریتی به شمار می‌آیند، به بهبود و ارتقا سطح عملکرد مالی و اداری کسب‌وکارها کمک شایانی می‌کنند.

 

امکانات و قابلیت‌های نرم افزار حسابداری پوشاک

 

امکان ثبت جزئیات به صورت کامل

به دلیل اینکه صنعت پوشاک‌ از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و از نظر نوع، جنس، رنگ، سایز، وزن و بسیاری موارد دیگر با یکدیگر اختلافات اساسی دارند به همین دلیل نرم افزار فروشگاهی پوشاک با امکان ثبت تمامی جزئیات به صورت کامل و مفصل طراحی شده و این امکان را به صاحبان این مشاغل می‌دهد تا بتوانند بدون هیچگونه محدودیتی اطلاعات مربوط به لباس‌های مختلف را به هم به همراه جزئیات در آن تعریف کرده و به ثبت برسانند.

 

هماهنگی کامل با صندوق فروشگاهی POS و امکان اتصال به کارتخوان و یا بارکد خوان

نرم‌افزار حسابداری پوشاک باید قابلیت ادغام با سایر سیستم‌های مرتبط نظیر مدیریت انبار، فروش آنلاین و نقطه فروش (POS) را هم داشته باشد. این ادغام به ایجاد یک سیستم یکپارچه کمک می‌کند تا اطلاعات مالی با دیگر داده‌های کسب‌وکار هماهنگ شده و کلیت جریان کار را بهبود بخشد.

نرم افزار حسابداری پوشاک پانا نیز مانند نرم افزار رستورانی زعفران به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان چاپ بارکد، اسکن بارکد، ارسال مبلغ فاکتور بر روی کارتخوان برای پرداخت مشتری و… را دارند.

با استفاده از این امکانات، فروشندگان پوشاک می‌توانند نظم بسیار بیشتری به امور و فعالیت‌های خود بدهند و یا محاسبات حسابداری خود را در سریعترین زمان ممکن و به راحت‌ترین شکل به سرانجام برسانند.

در این صورت سرعت فروش آن‌ها نیز افزایش پیدا کرده و می‌توانند به راحتی اعتماد خریداران را به خود جلب نمایند.

 

امکان افزایش سرعت و کارایی کسب‌وکارهای پوشاک

استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری مناسب، به کسب‌وکارهای پوشاک این قدرت را می‌دهد که با کارایی و سرعت بیشتری عمل کنند. در نتیجه، آن‌ها قادر خواهند بود نه‌تنها در بازار رقابتی برتری یابند، بلکه با استفاده از داده‌های دقیق و به‌روز، می‌توانند مسیر رشد و توسعه‌ی خود را به‌دقت ترسیم کنند. با به‌حداقل‌رساندن خطاهای انسانی و افزایش شفافیت مالی، نرم‌افزارهای حسابداری اختصاصی پوشاک به‌عنوان متحد قدرتمندی برای هر کسب‌وکاری در این صنعت مطرح می‌شوند.

 

توانمندی تحلیلی

در عصر اطلاعات، داشتن داده‌های دقیق و به‌روز می‌تواند تفاوت میان موفقیت و شکست یک کسب‌وکار را رقم بزند. نرم‌افزارهای حسابداری پوشاک با ارائه یک پلتفرم جامع، به مدیران کمک می‌کنند تا از طریق دسترسی به گزارش‌های دقیق و کاملاً به‌روز، شاهد یک دورنمای شفاف از بخش‌های حیاتی کسب‌وکار خود باشند. این گزارش‌ها شامل تحلیل عمیق فروش، دقیق‌ترین برآورد هزینه‌ها و یک نمای کلی از موجودی کالا می‌شوند. با استناد به این اطلاعات، مدیران می‌توانند درک بهتری از نقاط قوت و ضعف مالی خود به دست آورده و در نهایت، تصمیماتی آگاهانه‌تر برای هدایت شرکت در مسیر رشد اتخاذ کنند.

 

کنترل موجودی و انبارگردانی

نرم افزارهای حسابداری پوشاک انواع و اقسام مختلفی داشته و برای هرکدام امکانات ویژه‌ای تعریف شده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این برنامه‌ها امکان تعریف یک یا چند انبار و ثبت اقلام و ارقام مختلف پوشاک در آن‌ها است.

پس با استفاده از این سیستم‌های نرم افزاری می‌توانید برای نگهداری از محصولات خود یک یا چند انبار مختلف تعریف کنید و اقلام مختلف پوشاک را با دقت بسیار بالا در آن به ثبت برسانید. در این صورت امکان بروز اشتباه و یا خطاهای محاسباتی را کمتر خواهید کرد و یا از ثبت سفارش‌های تکراری، پیشگیری به عمل خواهید آورد.

جلوگیری از ضرر و زیان ناشی از نوسانات قیمت‌ها، پیشگیری از گم و یا مفقود شدن محصولات در انبارها و…. از دیگر مزایای مدیریت انبار و موجودی‌ها از طریق یک نرم افزار فروشگاهی پوشاک است.

از دیگر نرم افزارهای حسابداری شرکت پژواک سپاهان نرم افزار حسابداری طلا فروشی اونس می باشد.

 

امکان اتصال به اینترنت

امکان اتصال به اینترنت را می‌توان یک قابلیت منحصر به فرد به شمار آورد که برخی از نرم افزارهای حسابداری پوشاک به آن مجهز شده‌اند.

با استفاده از این امکان می‌توانید به همگام سازی نرم افزار حسابداری پوشاک و وب سایت خود به صورت کاملاً خودکار دست بزنید و اطلاعاتی از قبیل مشخصات مشتریان، مشخصات کالاها، موجودی آن‌ها، رنگ، سایز، فاکتورها و… را میان دو سیستم به اشتراک بگذارید. این امکانات به شما کمک می‌کنند تا به رشد و توسعه کسب و کارتان کمک کنید.

 

نگاهی نو به مدیریت مالی

از طریق اتخاذ راهکارهای حسابداری متناسب با نیازهای خاص صنعت پوشاک، نرم‌افزارهای حسابداری توانایی منحصر‌به‌فردی در ساده‌سازی و دقیق‌سازی فرایندهای مالی ارائه می‌دهند. این سیستم‌ها امکان ردیابی دقیق موجودی، پیگیری فروش و هزینه‌ها، و مدیریت جریان نقدی را فراهم می‌آورند. با استفاده از این ابزارها، کسب‌وکارها می‌توانند نه‌تنها با اطمینان بیشتری به برنامه‌ریزی و تخصیص منابع مالی بپردازند، بلکه قادر خواهند بود تا با دیدی وسیع‌تر روندهای بازار را تحلیل کرده و بر اساس آن‌ها، تصمیمات هوشمندانه‌ای اتخاذ کنند.

در آخرین مرحله، اهمیت نرم‌افزار حسابداری پوشاک در پشتیبانی از استانداردهای مالی و مالیاتی جاری نباید نادیده گرفته شود. این نرم‌افزار باید قابلیت به‌روزرسانی به‌موقع و اطمینان از رعایت دقیق قوانین مالیاتی را داشته باشد. باتوجه‌به تغییرات مداوم در قوانین مالیاتی، این نرم‌افزار باید به‌روز بوده و امکان پیش‌بینی تغییرات مالیاتی را فراهم کند.

 

برنامه‌ریزی مالی بادقت

فراتر از این، نرم‌افزارهای حسابداری مختص به صنایع پوشاک به طور مؤثری به تعیین استراتژی‌های مالی کمک می‌کنند. این سیستم‌ها با امکاناتی مانند تدوین بودجه‌های دقیق و انعطاف‌پذیر، ابزاری قدرتمند برای برنامه‌ریزی مالی به شمار می‌روند. آنها به مدیران اجازه می‌دهند تا جریان‌های نقدی خود را پیش‌بینی کنند، که این مسئله برای حفظ ثبات مالی و جلوگیری از بحران‌های نقدینگی بسیار حیاتی است. به‌علاوه، تحلیل سودآوری محصولات یکی دیگر از جنبه‌های کلیدی است که این نرم‌افزارها به‌خوبی از آن پشتیبانی می‌کنند؛ مدیران می‌توانند به‌این‌ترتیب محصولات پرسود و کم‌سود را شناسایی کرده و استراتژی‌های فروش و تولید خود را تنظیم نمایند.

همچنین، این نرم‌افزارها به اتوماسیون و در حالت مدرن تر مثل کیوسک سفارشگیر لمسی در فرایندهای حسابداری منجر به صرفه‌جویی در زمان و کاهش خطاهای انسانی می‌شود. قابلیت پیگیری تراکنش‌های مالی به‌صورت لحظه‌ای از طریق دستگاه‌های مختلف، از جمله موبایل و تبلت، به مدیران این امکان را می‌دهد که از هر کجا که هستند، کنترل کاملی بر امور مالی داشته باشند.


ویژگی‌های امنیتی پیشرفته هم از جمله نکات حیاتی در انتخاب نرم‌افزار حسابداری پوشاک محسوب می‌شوند. حفاظت از داده‌های مالی با استفاده از رمزنگاری، احراز هویت چندعاملی و پشتیبان‌گیری منظم از جمله اقدامات امنیتی هستند که نرم‌افزار باید اجرا نماید.

انتخاب یک نرم‌افزار حسابداری پوشاک بادقت و توجه به نیازهای خاص هر کسب‌وکار بسیار اهمیت دارد. تطابق نرم‌افزار با اندازه و نوع فعالیت برند، امکان مدیریت بهتر و کارآمدتر عملیات مالی را فراهم می‌کند و در نهایت به بهبود عملکرد کلی کسب‌وکار و افزایش سودآوری کمک می‌کند. این انتخاب هوشمندانه می‌تواند نقش مهمی در موفقیت بلندمدت یک برند پوشاک ایفا کند.

خرید صندوق فروشگاهی در شیراز در تهران ، اصفهان و سراسر کشور از پژواک سپاهان

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف