Search
logonew2
Search
Close this search box.

اهمیت داشتن سیستم هشدار خانگی

عناوین مقاله

سیستم هشدار خانگی

اهمیت داشتن سیستم هشدار خانگی

در مورد اهمیت داشتن سیستم هشدار خانگی میتوان گفت یک سیستم دزدگیر خانگی مثل دزدگیر گودآلارم شاید از نظر شما گران باشد اما نداشتن آن می تواند هزینه بسیار بیشتری برای شما داشته باشد. سرقت ها در حال افزایش است بنابراین وجود سیستم هشدار در خانه شاید قبلا مهم نبوده است. ولی امروزه نه تنها برای امنیت جان خانواده بلکه برای وسایل ارزشمندی که در خانه است و  حفاظت از مال شما باید اولویت اصلی شما باشد.

بسیاری از مردم نیاز به انجام اقدامات مناسب ایمنی در خانه را نادیده می گیرند ، و کمتر از آن برآورد می کنند. سرقت می تواند از نظر مالی و عاطفی منجر به عواقب ویرانگر شود.

موثرترین و بهترین راه برای محافظت از منزل شماسیستم هشدار خانگی و نصب کامل سیستم امنیتی دزدگیر منازل است. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چرا داشتن سیستم هشدار در خانه مهم است.

 

محافظت از اشیا با ارزش شما

یکی از مزایای اصلی نصب دزدگیر اماکن و منزل در اصفهان توسط پژواک سپاهان داشتن سیستم هشدار محافظت از وسایل با ارزش در خانه است. یک سیستم هشدار در خانه سارقین را می ترساند و همچنین اگر کسی قصد ورود به منزل  شما را داشته باشد ، با به صدا در آمدن به مقامات محلی شما اطلاع می دهد.
این امر به افزایش امنیت   خانه شما کمک می کند
اگر مالک خانه خود باشید ، بیمه خانه ضروری است. هزینه بیمه صاحب خانه بسته به نوع پوشش ، مکان ، نوع خانه ، گزینه های پرداخت و همچنین سایر عوامل می تواند از نظر قیمت متفاوت باشد. با نصب یک سیستم هشدار خانگی و سیستم دزدگیر منزل در ملک شما ، بسیاری از شرکت های بیمه تخفیف در بیمه نامه خانه شما را ارائه می دهند. صاحبان خانه فقط با نصب سیستم هشدار می توانند 10-20٪ تخفیف در پوشش بیمه خود دریافت کنند .

دلسردی سارقان از جرم

اگر سارقان بفهمند امنیت در ملک وجود دارد ، یک سیستم هشدار امنیتی سارقان را از ورود به خانه باز می دارد زیرا کار آنان را سخت تر می کند . همچنین به منطقه ای که در آن زندگی می کنید به  امن تر کردن مکان کمک می کند.
سیستم های هشدار دهنده امنیت و نظارت در خانه این امکان را برای صاحبان خانه فراهم می کند که حتی اگر در خانه نباشید ، از راه دور به مدت 24 ساعت خانه خود را کنترل کنند. این امر  به امکانات  هشدار امنیتی شما بستگی دارد ، می توان از طریق دوربین های موجود در خانه و همچنین قفل های درب ، چراغ ها ، کنترل ترموستات و بقیه دستگاه های موجود در خانه ، کل خانه را کنترل کرد.
این امر شما را از هرگونه مشکل گاز یا آتش سوزی نیز مطلع خواهد کرد

با وجود برخی سیستم هشدار خانگی ، اگر هنگام دور بودن از خانه مونوکسیدکربن یا هشدارهای دود شما فعال  شود ، می توانید از راه دور آتش نشانی را مطلع کنید  ، این امر به ارائه دهنده امنیتی شما نیز بستگی دارد. ردیاب های گرما همچنین می توانند به سیستم امنیتی شما اضافه شوند. این ردیاب ها می توانند آتش سوزی در ساختمان را به راحتی تشخیص دهند.

آرامش خاطر شما را فراهم می کند

یکی از بزرگترین مزایای نصب دزدگیر و سیستم هشدار خانگی این است که شما احساس آرامش خاطر و امنیت می یابید که خانواده و خانه شما در هر زمان چه در خانه باشید و چه نباشید از امنیت برخوردار هستند. شما می توانید در خانه خود استراحت کنید یا اگر دور باشید ، می دانید که اموال شما در برابر آتش سوزی ، خرابکاری و سرقت کاملاً ایمن است.

 

دوربین های مدار بسته را نصب کنید

دوربین های مداربسته در فضای باز و داخلی باید با دید در شب و یک دیسک سخت عالی برای ضبط یک فیلم با کیفیت HD نصب شوند. با ثبت هر حرکت سارقان بر روی دوربین های امنیتی از دارایی خود دفاع کنید. استفاده از سرویس مانیتورینگ 24 ساعته دوربین مدار بسته امن ترین گزینه است.
سگ نگهبان یک بازدارنده موثر است
داشتن سگ نگهبان روشی م ofثر در جلوگیری از ورود سریع سارق از ورود به خانه شما است. سگها اگر تهدیدی احتمالی در محل شما بشنوند یا ببینند ، پارس می کنند. همچنین می توانید به عنوان یک اقدام ثانویه مراقب علامت سگ باشید. آنها یک شاخص واضح هستند که یک سگ محافظ از مکان محافظت می کند.

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف