Search
logonew2
Search
Close this search box.

دلایل موفقیت یک رستوران

عناوین مقاله

دلایل موفقیت یک رستوران

دلایل موفقیت یک رستوران و پنج سرویس اصلی که مشتری در یک رستوران نیاز دارد

از اولین دلایل موفقیت یک رستوران پرسنل با روابط عمومی  عالی و خوش برخورد است که بیشتر مشتریان رستوران انتظار دارند.

رستوران های بسیاری در سراسر ایران و جهان وجود دارند  حتی در شهرهای بسیار کوچک ، که  معمولاً مکان هایی برای غذا خوردن ، از جمله کافه ها ، پیشخوان های فروشگاه های مواد غذایی و پمپ بنزین های دارای  اغذیه فروشی یا فست فود  علاوه بر رستوران ها وجود دارد .

اگر در حال راه اندازی رستوران خود هستید اینکه شما رقبای  زیادی دارید برای شما چه معنی دارد؟ برای جذب مشتری باید به همه چیز از ظروف گرفته تا دکور فکر کنید ، اما بهتر است این کار را با اصول اولیه شروع کنید.

 

1-سرویس به پیشواز رفتن مشتری

وقتی مشتری ها وارد یک رستوران می شوند ، خواه رستوران مک دونالد باشد یا یک برند جدید ، انتظار دارند مورد استقبال قرار گیرند. این یک سرویس کوچک است ، اما برای موفقیت رستوران ضروری است ، زیرا مشتریانی که مورد استقبال قرار نمی گیرند ممکن است به راحتی بیرون بروند و در جای دیگری غذا بخورند.

نوع میزبانی یک رستوران به نوع رستوران و همچنین شلوغ بودن آن بستگی دارد. برخی از رستوران ها برای خوشامدگویی به مشتریان ،  مشتریان را به سمت میزهایشان می ب و لیست منو را در اختیار آنان قرار می دهند.

صرف نظر از هزینه ای که می توانید برای دکوراسیون رستوران خود بپردازید ، همیشه اطمینان حاصل کنید که شخصی مسئولیت سلام و احوالپرسی با مهمانان را بر عهده دارد و آن شخص می داند که این مسئولیت اوست.

دلایل موفقیت یک رستوران

2-کارکنان  رستوران

وقتی مشتری ها به یک رستوران می روند ، انتظار رفتار مناسبی از کارکنان دارند  ، حتی اگر در یک فست فود زنجیره ای شلوغ غذا بخورند  و از نظر زمانی نیز انتظار دارند  در مدت زمان مناسب سفارشات خود را تحویل بگیرند  و کارکنان مشکلات را سریع و مودبانه حل کنند.

در رستوران های سنتی و در حالت نشسته ، مشتریان انتظار دارند که کارکنان منتظر مراقب اوضاع باشند ، اما نه اینکه تمامی نگاهشان به آن ها باشند.

علاوه بر این ، آنها باید غذا را به موقع بیاورند و مشکلاتی را حل کنند ، مانند غذایی که به خوبی ارسال نشده است. مشتریان همچنین انتظار دارند که کارکنان ، خوش برخورد باشند.

 

3-محیط

مشتریان معمولاً برای قرار های ملاقات  با دیگران در یک محیط دوستانه به رستوران ها می روند. اگرچه محیط معمولاً به عنوان یک سرویس در نظر گرفته نمی شود ، و خدمات نقش زیادی در ایجاد یک فضای خوب دارد.

صاحبان رستوران علاوه بر اطمینان از تمیز بودن ، جذاب بودن رستوران و مطابقت دکوراسیون با تصویر غذا و رستوران ، لازم است که به کارمندان خود تأیید کنند تا مهمانان معطل نشوند.

 

4-غذا و نوشیدنی

احتمالاً مهمترین چیزی  که مشتری انتظار دارد هنگام صرف غذا بیرون از خانه تجربه کند ، انتخاب خوبی از غذاهای خوشمزه است که  خوب ارائه شده است. مهم این است که غذا ساده و خوش طعم باشد و با مواد تشکیل دهنده با کیفیت ساخته شود ، بیش از اینکه فانتزی یا با ادعا باشد.

علاوه بر این ، مشتریان انتظار دارند كه غذا با تصاویر رستوران سازگار باشد. به عنوان مثال مشتریانی که در یک رستوران خانوادگی مشغول صرف غذا هستند ، انتظار شام سنتی و قیمت متوسط ​​را دارند. در یک رستوران با ظرافت بیشتر ، قیمت ها می توانند بیشتر باشد اما غذاها باید از تنوع و طعم لذیذ بیشتری برخوردار باشند.

 

5-سیستم نرم افزار رستوران و صندوق فروشگاهی

از اصلی ترین و مهم ترین دلایل موفقیت یک رستوران یک سیستم نرم افزاری قدرتمند مثل نرم افزار رستورانی زعفران  همراه با صندوق فروشگاهی اصفهان است که تمامی حساب کتاب و انبارداری رستوران را در بر میگیرد و نظم خاصی به کل سیستم رستورانی و کارکنان میدهد

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف