Search
logonew2
Search
Close this search box.

نرم افزار حسابداری سرامیک در اصفهان

عناوین مقاله

نرم افزار حسابداری کاشی و سرامیک در اصفهان

نرم افزار حسابداری سرامیک در اصفهان

نرم افزار حسابداری سرامیک در اصفهان که برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) را ارتقا داد كه به طور موثر از طریق یك پایگاه داده اطلاعات مشترك ، كاركردهای كلیدی تجارت را مدیریت می كند.

صنعت کاشی و سرامیک بسایر گسترده است و گاهی محموله هایی در حد تناژ بالا حتی بین کشور های مختلف و برون مرزی رد و بدل می شود تریلرهای پر از کاشی برای یک شرکت حمل و نقل حتی از دورترین نقاط دو قاره عبور می کنند.

در طی سالهای اخیر ، نرم افزار حسابداری سرامیک در اصفهان در شرکت پژواک سپاهان مثل نرم افزار حسابداری پرنس در اختیار مشتریان دارای تجارت و کسب و کار کاشی و سرامیک قرار گرفته است که حسابداری در مقیاس بزرگ را به راحتی سیستی انجام می دهد
این نرم افزار جدید با سیستم عامل اجرا می شود و این توانایی را برای پاسخگویی به نیازهای یک تجارت در حال توسعه بیشتر می کند.

به روزرسانی نرم افزار شامل ماژولهایی بود که قابلیتهای اضافی را برای پوشش دادن زمینه های اضافی کسب و کار و خودکارکردن عملکردهایی که قبلاً به صورت دستی انجام می شدند ، فراهم می کرد. با این وجود در ایستگاه های کاری که کارمندان در دفاتر فروش ، انبار و دفتر کار ورودی ثبت می کنند ، نیاز چندانی به آموزش زیاد نیست.

ما نرم افزار به روز شده ای را برای مشاغل در حال رشد که نیاز به حسابداری و کنترل موجودی با قابلیت انعطاف پذیرتر ، و فروشگاه های متعدد یا فروش دارند ، ایجاد کردیم.”

با ارتقا توسط این نرم افزار می توانید شعبه هایی جدید از فروش کاشی و سرامیک را افتتاح و مدیریت کنید.

در گذشته ، شاید اگر فروشگاه دوم را امتحان کردیم ، مجبور بودید هر شب فاکتورها را از آنجا دوباره وارد کنیم. اکنون با نرم افزار حسابداری سرامیک در اصفهان ، ما همیشه با فروشگاه جدید در حالت آنلاین هستیم و می توانیم سهام ، فروش را بررسی کنیم و بدانیم در هر دو مکان چه خبر است. کاری قبلاً نمی توانستیم انجام دهیم.

یکی از دلایلی که پژواک سپاهان به روزرسانی سیستم نرم افزاری ERP را اجرا کرد ، قرار دادن فضای ذخیره سازی جدید برای موجودی با رشد سریع در شفق قطبی بود.

هولتن می گوید: “اکنون اگر یک انبار جدید 40،000 فوت مربعی داریم.” “برای مدیریت کارآمد 3000 نوع کاشی مختلف ، ما باید بسیار خاص باشیم. ما باید در فاکتورها نشان دهیم که انبار باید چند مدل کاشی ذخیره ، بنابراین سفارش گیرنده می داند که چند جعبه و چند قطعه شل را انتخاب کند. ”
كارمند حسابداری می تواند به نرم افزار حسابداری کاشی و سرامیک در اصفهان دسترسی پیدا كند كه تعداد مورد نیاز پالت ، جعبه و كاشی های جداگانه را محاسبه می كند و تا نزدیكترین واحد جمع می شود این اطمینان می دهد که فاکتور همه کاشی ها پرداخت می شوند و مقدار صحیح آن محاسبه می شود – نه این که این کار را به عهده یک کارمند انبار بگذارید تا محاسبات را انجام دهد.”

این نرم افزار همچنین بر روی هر فاکتور وزن سفارش را نشان می دهد – به طوری که پالت کاشی های حمل شده برای وسایل نقلیه حامل آنها خیلی سنگین نیست.

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف