Search
logonew2
Search
Close this search box.

نرم افزار پرنس سوپر مارکت

عناوین مقاله

نرم افزار پرنس سوپر مارکت

نرم افزار پرنس سوپر مارکت برای هر خرده فروش که مجبور است دائماً با پیچیدگی های کار با طیف گسترده ای از خرید و فروش محصولات روبرو شود کاملا ضروری است . کالاهای موجود در بازار و اقلامی که فاسد می شوند عامل اصلی از دست دادن سود فروش در تجارت مواد غذایی است.

بنابراین هر خرده فروش به یک رابط کامل و کارآمد برای مدیریت فعالیت های روزمره در فروشگاه نیاز دارد. نرم افزار پرنس سوپرمارکت یک راه حل کامل برای نیازهای تجاری شما است. هر آنچه در رابطه با فروش سوپرمارکت است به راحتی با نرم افزار پرنس سوپرمارکت انجام می شود و می تواند موارد ، سفارشات خرید ، جابجایی محصول و سایر موارد را از فروشگاه ردیابی کند.

ویژگی های نرم افزار سوپرمارکت شرکت پژواک سپاهان

 ویژگی صورتحساب و پردازش سفارش POS ، اطمینان از سفارشات صورتحساب را با اسکن موارد و ضبط حالت های مختلف پرداخت در جایی که فاکتور سفارش ، چاپ مجدد و نامه الکترونیکی را برای پایان مشتری همراه با اضافه کردن تخفیف ، جزئیات مشتری و سایر موارد تولید می کند.

ماژول مدیریت موجودی قابلیت مشاهده و پاسخگویی کامل سطح فروشگاه را در تمام بازه های زمانی فراهم می کند. POS سوپرمارکت امکاناتی مانند نظارت و گزارش فروش ، مدیریت موجودی کالا و سهام ، مدیریت کارمندان ، برنامه های مربوط به مشتریان ثابت و کارت های هدیه ، تخفیف متعدد و بارکد چندگانه ، پیشخوان متعدد و غیره را فراهم می کند.

چرا امروزه باید در سوپر مارکت از نرم افزار استفاده کنیم؟

در دنیای تجارت رقابتی امروز ، نرم افزار پرنس سوپرمارکت دارای یک ارائه دهنده راه حل کامل برای سیستم مدیریت موجودی با ردیابی کامل از فروش است. این امکان را به کاربران می دهد تا از طریق قابلیت ثبت و نظارت بر سوابق خود ، آماده تغییرات اساسی در فروش شوند. با بارکد ، داده های الکترونیکی را مبادله می کند و بنابراین نیاز خرده فروشان جهانی و شرکت های بزرگ را برآورده می کند.

در برنامه موجودی ، هر کاربری می تواند داده ها را بارگیری کند و بعداً وقتی بارکد را اسکن کرد ، تمام جزئیات مربوط به محصول ، شماره قفسه و غیره در صفحه نمایش داده می شود. با این کار هر شخصی می تواند به راحتی تعداد موجودی موجود در فروشگاه را شناسایی کند و آنها را برای تصمیم گیری در آینده ارزیابی می کند.

همه چیز در نرم افزار حسابداری پرنس امن و ایمن می باشد و هر زمان لازم باشد بازیابی و گزارش می دهد. گزارش دقیق فروش روزانه ، مشتریان ، محصولات ، هزینه ها و موارد دیگر را به راحتی می توانید بدست آورید تا منحنی رشد سود فروشگاه را ببینید.

با نرم افزار پرنس سوپر مارکت تمام داده های مربوط به محصولات را همزمان سازی کرده و گزارش ها را تهیه کرده و آنها را تجزیه و تحلیل می کند. این گزارش های فروش منحصر به فرد عملکرد مارک ها ، دسته بندی محصولات ، مجموعه ها و حتی تأمین کنندگان را ارائه می دهد و همچنین معیارهای فروشگاه را تا سطح ثبت نام مشاهده می کند.

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف