Search
logonew2
Search
Close this search box.

هر نسخه از نرم افزار ها دارای یک قفل سخت افزاری مخصوص می باشد که پس از نصب نرم افزار و اتصال قفل به دستگاه، یک شماره سریال 12 رقمی نمایش داده می شود و نرم افزار جهت فعال شدن به یک کد فعال سازی 16 رقمی احتیاج دارد که فقط یکبار باید آنرا وارد کنید و در دفعات بعدی اجرای نرم افزار نیازی به وارد کردن آن نیست.

 

نرم افزار ها از لحظه اولین فعال سازی تا 400 روز به صورت کاملاً فعال می باشد و امکان استفاده از بسته های بروزرسانی جدید و خدمات پشتیبانی ویژه برای آن میسر خواهد بود، لیکن پس از گذشت 400 روز از اولین فعال سازی نرم افزار به حالت غیرفعال تبدیل می گردد، در حالت غیر فعال کلیه قسمت های نرم افزار همانند گذشته عمل خواهند نمود و هیچگونه اخلالی در عملکرد سیستم رخ نخواهد داد و صرفاً امکان استفاده از بسته های بروزرسانی و خدمات پشتیبانی ویژه برای نرم افزار لغو می گردد.
 
لازم به ذکر است تمدید فعال سازی مجدد نرم افزار برای مدت 400 روز مستلزم پرداخت هزینه می باشد که بر اساس نوع نرم افزار ، متفاوت می باشد که باتوجه به نوع نرم افزار به شما اعلام خواهد شد.
 
کد فعال سازی که دریافت می کنید فقط تا ساعت 24 همان روز کاربرد دارد، بنابر این لطفا دریافت کد فعال سازی و فعال سازی نرم افزار را در یک روز انجام دهید.

دریافت کد فعال سازی نرم افزارهای حسابداری پرنس (شامل پرنس ، پلاک ، پردیس)

 

دریافت کد فعال سازی نرم افزار زعفران

 

دریافت کد فعال سازی نرم افزار حسابداری اونس (طلا فروشی)

 

دریافت کد فعال سازی نرم افزار حسابداری پدال (اتوگالری)

 

دریافت کد فعال سازی نرم افزار حسابداری صندوق مکانیزه (POS)

امتیاز دهید
پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف