Search
logonew2
Search
Close this search box.

نرم افزار مدیریت املاک تجاری

عناوین مقاله

نرم افزار مدیریت املاک تجاری

همه چیز درباره نرم افزار مدیریت املاک تجاری

نرم افزار مدیریت املاک تجاری نیاز به ویژگی های کاربری  زیادی دارد.

  • حسابداری
  • بازار یابی
  • نگهداری
  • ارتباط مستاجر، فروشنده و مالک
    و این تازه شروع است.

با  نرم افزار املاک در اصفهان  ، به یک پلتفرم همه کاره دسترسی دارید. این فناوری به شما امکان می دهد تا هر یک از این حوزه ها را ساده و بهینه کنید.

و این هدف از این راهنما نشان دادن بهترین ابزارهای حسابداری مدیریت دارایی تجاری موجود تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.

ابتدا ، اگر این اولین باری است که به دنبال نرم افزار مدیریت املاک برای املاک تجاری هستید ، اجازه دهید کمی در مورد آنچه می توانید از این نرم افزار انتظار داشته باشید صحبت کنیم . در این راهنما به مزایا و ویژگی های چنین نرم افزارهایی می پردازیم.

 

نرم افزار مدیریت املاک تجاری چیست؟

نرم افزار مدیریت املاک تجاری به نرم افزاری اطلاق می شود که برای کمک به مدیران املاک و صاحبخانه ها در مدیریت املاک خود طراحی شده است.

به طور خاص، به سیستم‌هایی اطلاق می‌شود که مدیران دارایی برای مدیریت آن دارایی‌ها، از حسابداری گرفته تا بازاریابی، استفاده می‌کنند.

مشابه نرم افزار مدیریت املاک عمومی، نرم افزار مدیریت املاک تجاری برای مشاغل کوچک معمولاً به عنوان یک سیستم همه کاره طراحی می شود تا به شما در مدیریت هر جنبه ای از فرآیند کمک کند.

با این حال، در برخی موارد، ممکن است به طور خاص برای املاک تجاری طراحی شده باشد یا ویژگی های مفیدی برای مدیران املاک تجاری ارائه دهد. برخی از این ویژگی ها شامل مدیریت منطقه مشترک و ماشین حساب های اجاره ای متعدد است.

 

نرم افزار مدیریت املاک تجاری چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

بنابراین، چه ویژگی هایی می توانید از نرم افزار مدیریت املاک تجاری انتظار داشته باشید؟

امکانات عبارتند از:

پورتال مستاجر : تمام ارتباطات مستاجر را در یک داشبورد متمرکز کنید و امکان پرداخت آنلاین اجاره را فراهم کنید
ابزارهای بازاریابی : دارایی ها و واحدها را فهرست کنید.
تعمیر و نگهداری : ایجاد، ویرایش و پیگیری سفارشات کاری. حتی با فروشندگان و مستاجرین در مورد آن درخواست های تعمیر و نگهداری مستقیماً از داخل نرم افزار ارتباط برقرار کنید.
حسابداری : انواع روش‌های پرداخت، چندین حساب را برای همه چیز از پرداخت‌های اجاره گرفته تا سپرده‌ها مدیریت کنید و گزارش‌های سفارشی را اجرا کنید.
پورتال مالک : یک مکان مرکزی برای صدور چک و ارائه گزارش داشته باشید
و در هر یک از این دسته‌بندی‌های فراگیر می‌توان تعداد بی‌شماری ویژگی‌های فرعی دیگر مانند زمان‌بندی، یادآوری‌ها، و راه‌اندازی وب‌سایت و موارد دیگر را شامل شود.

در مجموع ،یک راه حل عالی مدیریت املاک تجاری می تواند چندین مزیت استثنایی ارائه دهد.

شامل :

بهبود کیفیت مستاجر و جریان نقدی : غربالگری مستاجر با کیفیت بالا و احتساب هزینه های تأخیر به صورت خودکار به بهبود کیفیت مستاجر و بهبود جریان نقدی کمک می کند.
با ساده کردن مسائل تعمیر و نگهداری در زمان صرفه جویی کنید : از تعمیر و نگهداری مستاجر گرفته تا نگهداری CAM ، نمی توانید بین رسانه های متعددی که با مستاجرین و فروشندگان در مورد مسائل تعمیر و نگهداری ارتباط برقرار می کنند ، پرش کنید.
از بین بردن مشکلات ناشی از راه حل های حسابداری : دیگر نیازی به ایجاد هر ملک و مستاجر به عنوان مشتری نیست. در نرم افزار مدیریت املاک تجاری ، هر ویژگی با در نظر گرفتن خصوصیات مشاور املاک شما طراحی شده است.
نرم افزار مدیریت املاک به طور کامل برای تسهیل زندگی مدیران  املاک و صاحبخانه ها طراحی شده است.

اگر شما مالک یا مدیریت چند ملک هستید و به دنبال شروع کاری هستید ، این یک نقطه شروع عالی می کند.

در واقع ، اگر تنها چیزی که به دنبال یک نرم افزار حسابداری مدیریت املاک تجاری هستید، می تواند مناسب باشد.

 

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف