Search
logonew2
Search
Close this search box.

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری

عناوین مقاله

نرم افزار حسابداری پرنس و بهترین ویژگی نرم افزار

آشنایی با ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری

در پاسخ به این سوال که ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری چیست می توان گفت یکی از پرکاربردترین ابزارها برای حسابداران و مدیران مالی نرم افزار حسابداری می باشد.

تصمیمات مدیران شرکت ها امروزه بر اساس گزارشات و اطلاعات کسب شده از طریق حسابداران و مدیران مالی گرفته می شوند.

اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارهای حسابداری پردازش شده و سپس در اختیار مدیر عامل قرار می گیرند از این رو بهترین نرم افزار حسابداری باید قادر به رفع نیازهای واحد مالی در کوتاه ترین زمان ممکن باشد.

 

بهترین نرم افزار حسابداری

به طور کلی می توان گفت نرم افزارهای حسابداری بسیار زیادی در داخل کشور طراحی شده و قابل استفاده هستند اما به طور قطع نمی توان گفت کدام نرم افزار به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری در نظر گرفته می شود.

اما لازم به ذکر است که بهترین نرم افزارهای حسابداری دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه قصد داریم این ویژگی ها را به صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم.

مهمترین ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری

از مهمترین ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری می توان به کیفیت بالا، هزینه پایین خدمات پشتیبانی، کاربری آسان، میزان محبوبیت بالا در بین حسابداران خبره، امکانات و کنترل های داخلی، رعایت اصول حسابداری و قیمت مناسب در مقایسه با نرم افزارهای مشابه اشاره نمود.

خدمات پشتیبانی بهترین نرم افزار حسابداری شامل چه مواردی است؟

  • پشتیبانی مناسب و کامل مهمترین ویژگی بهترین نرم افزارهای حسابداری می باشد اما باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این پشتیبانی ممکن است شامل پاسخگویی تلفنی در اسرع وقت و اتصال اینترنتی باشد.
  • همچنین شرکت تولید کننده نرم افزار در صورت نیاز باید بتواند به منظور رفع ابهامات، اشکالات و بهبود خدمات خود نیروی متخصص خود را هر لحظه به شرکت شما به صورت حضوری ارسال نماید.
  • همچنین شرکت تولید کننده نرم افزار باید برای تیم حسابداری شما خدمات آموزشی داشته باشد.

 

برخی از نکاتی که هنگام خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید به آن توجه کنید:

  • کارایی آن بر طبق استاندارهای اداره مالیات و دارایی بوده و امکان گزارش گیری در پایان هر دوره کاری داشته باشد.
  • گردش مالی فروشگاه را بتوان با کمک آن کنترل کرد .
  • نرم افزار دارای کاربری آسان بوده تا با اندکی آموزش هر فردی بتواند از آن استفاده کند.
  • بتوانید واحدهای سنجش استاندارد را برای هر کالا تعریف نمایید.
  • امکان اتصال به سخت افزارها و تجهیزات فروشگاهی لمسی و غیرلمسی مثل صندوق فروشگاهی در تهران پوز ، فیش پرینتر ، بارکدخوان، پوزاسکیل ، کارتخوان و … را داشته باشد.
  • اطلاعات چک ها و دسته چک را به همراه هشدار موعد آن در نرم افزار تعریف کرد .
  • مالیات و عوارض در فاکتور مشتریان به صورت خودکار محاسبه شود .
  • امکان شناسایی کالای پرفروش و کم فروش وجود داشته باشد تا بتوانید براساس شناسایی کالاهای سود آور را بیشتر خریداری کنید.
  • یکی از مهم ترین نکات یک نرم افزار حسابداری مثل  نرم افزار حسابداری پرنس ، این است که به سرعت و دقیق امکان ورود داده‌ها را فراهم آورد.
نتیجه گیری:

از آنجایی که عملیات حسابداری فروشگاه از مهم ترین مباحث است پس یک نرم افزار حسابداری خوب مثل نرم افزار رستوران زعفران به کسب و کارهای رستورانی اجازه می دهد تا اطلاعات دقیق عملکرد مالی را ارائه داده و باعث صرفه جویی در زمان ورود دادها و اطلاعات به سیستم و کاهش خطا می شود.

در این مطلب سعی کردیم کوتاه و گویا ویژگی های یک نرم افزار حسابداری خوب را به شما معرفی کنیم. قبل از خرید نرم افزار حسابداری، حتما دموی آن را بررسی کنید که شرکت پژواک سپاهان نه تنها این امر را برای مشتریان و کاربران گرامی فراهم آورده است بلکه امکان پشتیبانی و مشاوره رایگان با کارشناسان را  داراست.

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف