Search
logonew2
Search
Close this search box.

نرم افزار صندوق فروش

عناوین مقاله

نرم افزار صندوق فروش :

نرم افزار صندوق فروش مثل نرم افزار حسابداری پرنس و نرم افزار رستورانی زعفران راه حل  قابل اعتمادی است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا معاملات خود را به روشی ساده و بدون خطا پیگیری کنند.

به طور پیش فرض در نرم افزارهای  صندوق فروشگاهی در تهران پرداخت با کارت اعتباری می باشد و  سپس پرداخت به صورت نقدی را مد نظر قرار می دهد .

که در سطوح کاری مختلف نرم افزار مورد استفاده برای حسابداری، مالیات و حسابداری انبار پیاده سازی می شود مهم است برای کسانی که به دنبال نرم افزار صندوق فروشگاهی ارزان قیمت  هستند نرم افزار و صندوق  با مدل های خاص چاپگر POS مورد استفاده در سازمان سازگار باشد .
اگر برنامه های حسابداری، مالیات یا انبار استفاده شده به نوبه خود حاوی ماژول هایی برای حسابداری تراکنش های مالی نیستند، باید مطمئن شوید که این برنامه برای ادغام با صندوق های نقدی کارخانه (و بالعکس) سازگار است. در غیر این صورت باید اطلاعات عملیات مالی را به صورت دستی وارد واحدهای حسابداری کنید که باعث کند شدن بی مورد کار می شود.

 

استفاده از نرم افزار حسابداری  و صندوق فروش

به عنوان بخشی از روند اتوماسیون کردن کارها ، فروشگاه می‌تواند نرم‌افزار تخصصی حسابداری و حسابداری مالیاتی را نصب کند که با راه‌حل‌های پیشرفته با مجموعه گسترده‌ای از عملکردها یا راه‌حل‌های پولی با عملکردهایی که نیازهای یک کسب‌وکار کوچک یا متوسط ​​را برآورده می‌کند، نشان داده می‌شود.

به عنوان یک قاعده، این تابع شامل میز نقدی و حسابداری موجودی می شود. نیازی نیست علاوه بر حس خاصی به نصب واحدهای مجزا برای حسابداری و صندوق صندوق. برعکس، هر چه آنها یکپارچه تر باشند، روند به کارگیری هر یک از آنها سریعتر و کارآمدتر است.

بنابراین، معیار اصلی برای انتخاب یک ترکیب متعادل، پیچیدگی را در نظر می گیریم – زمانی که عملکردهای حسابداری و نقدی که نیازهای کسب و کار را برآورده می کند در یک پلت فرم مشترک انجام می شود. به عنوان یک قاعده، منطقی نیست که یک فروشگاه کوچک و متوسط ​​از محدوده خود خارج شود و به دنبال راه حل های جایگزین بسیار تخصصی باشد.

در میان نمونه‌های برنامه‌های حسابداری رایگان و حسابداری مالیاتی با عملکرد گسترده، مشروع است که فقط چنین نسخه‌های رایگان محصولات تحت برندهای «Info-Accountant» و «Info-Enterprise» را درج کنید. در واقع، آنها به خرده فروش اجازه می دهند تا کار را در حالت اتوماسیون مناطق اصلی فرآیند تولید “آزمایش” کند – و فروشگاه را برای اجرای راه حل های حسابداری حرفه ای بر اساس تجاری آماده کند. اجرای این راه حل ها در راستای محصولات رایگان می تواند زمان شرکت و هزینه های مالی مرتبط را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در سطح کاربر، تغییرات قابل توجهی به هیچ وجه انتظار نمی رود: شخص مسئول حسابداری به سادگی شروع به استفاده از مجموعه گسترده ای از توابع برنامه آشنا می کند.

بنابراین، اولین گزینه برای ارائه یک پیکربندی نرم‌افزار متعادل برای یک فروشگاه خرده‌فروشی، خرید محصولات از خط Info-Accountant یا Info-Enterprise است که شامل عملکردهای حسابداری و نقدی است که به طور کامل نیازهای یک تجارت کوچک یا متوسط ​​را برآورده می‌کند. از طرف دیگر، چنین خریدی ممکن است قبل از استفاده از نسخه های رایگان چنین نرم افزاری باشد.

یک جایگزین می تواند یک طرح مبتنی بر ابر یا دیگری برای استفاده از نرم افزار با عملکرد مشابه باشد.

یکی از متنوع ترین راه حل ها – از نقطه نظر پشتیبانی از عملکردهای حسابداری و نقدی، محصول My Business (LINK) است. همچنین قابلیت های آن پاسخگوی نیاز شرکت های کوچک و متوسط ​​از نظر حسابداری و بودجه است.

از مزایای اصلی پلتفرم MoeDelo می‌توان به استفاده از راهکارهای تخصصی برای خرده‌فروشی، انبار و فروشگاه‌های آنلاین و همچنین امکان دریافت کمک کارشناسان خبره هنگام استفاده از یک راه‌حل نرم‌افزار مبتنی بر ابر اشاره کرد.

ترکیب پرسپکتیو
به عنوان بخشی از انتخاب یک پیکربندی امیدوارکننده، پیچیدگی، مانند یک طرح متعادل، می تواند در اولویت باشد. اما همیشه اینطور نیست – زیرا با رشد تجارت، نیازهای ویژه یک نهاد اقتصادی در عملکردهای نرم افزاری خاص در مناطق خاصی از کاربرد آن تا رابط ظاهر می شود. البته بسیاری از پلتفرم های پیچیده تکنولوژیک به صورت پیش فرض آماده پاسخگویی به بخش بزرگی از این نیازها هستند. اما ممکن است، برای مثال، سازمان با حسابداری و حسابداری مالیاتی در یک برنامه، و حسابداری کالا و پول نقد – با استفاده از راه حل های شخص ثالث، راحت تر باشد.

اگر در زمان تصمیم گیری برای اجرای برنامه در پیکربندی “امیدبخش” (که معمولاً شامل مقدار زیادی سرمایه گذاری در محصولات نرم افزاری است) ، فروشگاه این کار را انجام ندهد ، خطر اشتباه با اولویت بندی صحیح وجود دارد. با این حال بدانید چه چیزی برای آن بهترین است – “پیچیدگی” یا “توزیع” مشاغل. اما به منظور به حداقل رساندن ریسک، فروشگاه می‌تواند نوعی نرم‌افزار اصلی داشته باشد – که می‌توان اجزای لازم زیرساخت حسابداری و نقدینگی را پیرامون آن ایجاد کرد – که هر دو با این مرکز در یک مجموعه مشترک و مستقل، اما سازگار برای ادغام با این هسته به روشی که بر او تجویز شده است.

هسته های نرم افزاری مشابه زیادی در بازار روسیه وجود ندارد و همه آنها به طور کلی شناخته شده هستند. بین آنها:

راه حل های برند 1C .
پلتفرم چند منظوره پیشرو بی چون و چرا 1C است. بسیاری از شرکت ها قبل از هر چیز توسط آن هدایت می شوند – به عنوان یکی از کاربردی ترین و همه کاره ترین و بنابراین مناسب ترین برای اجرای برنامه ها در یک فروشگاه در یک پیکربندی امیدوارکننده.

در ردیف محصولات تحت برند 1C، ​​پلت فرم 1C: Enterprise یکی از متنوع ترین راه حل ها است. مزیت اصلی آن توانایی تنظیم توابع با برنامه نویسی آنها با استفاده از ابزارهای زبان داخلی خاص است. بنابراین، این برنامه را می توان برای پاسخگویی به نیازهای یک سازمان تجاری در هر مقیاسی – از نظر حل مشکلات مربوط به حسابداری و روش های نقدی و نه تنها – سازگار کرد.

همچنین یک برنامه معروف 1C وجود دارد: حسابداری – یک راه حل تخصصی تر که برای خودکارسازی، در واقع، حسابداری و حسابداری مالیاتی طراحی شده است. همچنین به تعداد برنامه هایی تعلق دارد که پیکربندی ثابتی ندارند – یعنی می توان آن را بر اساس نیازهای یک سازمان خاص برنامه ریزی کرد.

در پلت فرم 1C: Enterprise، می توان پیکربندی های مختلفی را پیاده سازی کرد – آنها را با ویژگی های یک بخش خاص از فعالیت اقتصادی تطبیق داد. برای یک فروشگاه خرده فروشی، پیکربندی خرده فروشی و انبار مناسب ترین است. ویژگی های بارز آن عبارتند از:

توانایی نگهداری همزمان سوابق چندین نهاد تجاری؛
توانایی نگهداری سوابق برای چندین مخزن (و در هر مخزن)؛
توانایی ایجاد یک سیاست قیمت گذاری انعطاف پذیر برای کالاها.
عملکردها و مزایای پیکربندی “تجارت و انبار” 1C را می توان برای مدت طولانی فهرست کرد.

مشاهده می شود که محصولات تحت برند 1C در 3 تغییر اصلی ارائه می شوند:

تک کاربر
چند نفره.
شبکه (نسخه PROF).
هرچه واحد تجاری در مقیاس بزرگتر باشد، نیاز آن به اصلاحات گرانتر محصولات از 1C بیشتر است. برای یک فروشگاه خرده فروشی کوچک، نسخه تک کاربره مناسب است و یک سوپرمارکت بزرگ باید روی نسخه PROF تمرکز کند.

تمام محصولات 1C، همانطور که قبلاً می دانیم، می توانند بر اساس نیازهای کاربر نهایی با استفاده از یک زبان برنامه نویسی خاص پیکربندی شوند. در عین حال، باید در نظر داشت که این زبان به طور پیچیده با زبان های توسعه نرم افزار در سطح حرفه ای قابل مقایسه است و بنابراین یک کاربر معمولی بدون آموزش خاص در یک دوره نسبتا طولانی نمی تواند به طور کامل از این زبان استفاده کند. گزینه های ارائه شده توسط برنامه برای پیکربندی محصول. بنابراین، برای بهبود پلت فرم 1C برای ویژگی های مورد نیاز، باید با توسعه دهندگان با صلاحیت های لازم تماس بگیرید. اما اگر کاربر موفق به یادگیری زبان توسعه 1C شود، بعداً می تواند محصولات متعلق به خط 1C را بدون هیچ مشکلی پیکربندی کند.

امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button

جهت درخواست مشاوره و دریافت تخفیف

نام و شماره موبایل خود را ارسال نمایید.

تخفیف